تازه‌ترین عناوین

نتایج اولیه از یک مطالعه تکمیلی روی دریافت‌کنندگان واکسن اسپوتنیک وی(Sputnik V) نشان داده که داوطلبان دریافت‌کننده این واکسن یک سال پس از اولین تزریق سطح نسبتا بالایی از آنتی‌بادی‌ها را حفظ کردند.
معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، بخشنامه «ممنوعیت تعطیلی کلی و سراسری مدارس و مراکز آموزشی» را جهت اجرا به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ کرد.
عضو شورای عالی کار گفت: مزد کارگر باید به گونه ای باشد که فرد بتواند زندگی کند، عدد فعلی دستمزد فقط کمک می کند که کارگر زنده بماند.
با مصدوم شدن پاتریک شیک ستاره بایرلورکوزن و ماشین گلزنی این تیم آلمانی در خط حمله باعث شد تا فرصتی استثنایی برای سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان در ترکیب لورکوزن به وجود بیاید.
عضو کمیته علمی ستاد ملی کرونا با تاکید بر اینکه مدت قرنطینه‌ امیکرون پنج روز نیست، گفت: بهتر است مبتلایان به اُمیکرون حداقل ۱۰ روز تا ۲ هفته قرنطینه بمانند و در این مدت از حضور در مشاغل خودداری کنند.
شاید باورش سخت باشد اما حالا یکی از جدی‌ترین اختلاف نظرهای نسل امروز با پدر و مادرهای دیروز، مشاجره بر سر داشتن خالکوبی روی بدن است. پدیده‌ای که در همین حد و مرز باقی نمی‌ماند و سالن‌های آن در صورت سهل‌انگاری می‌تواند متهم ردیف اول شیوع ایدز و هپاتیت و دیگر بیماری‌های عفونی و پوستی باشد.
روابط عمومی سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی در اطلاعیه اعلام کرده است که عامل پخش صوت حاوی محتوای سخیف و هنجارشکنانه علیه مسئولان نظام شامگاه 20 بهمن ماه سال جاری در بازار رضا (ع) مشهد که از عوامل گروهک پلید و جنایت کار منافقین است، دستگیر شد.
یک کارشناس بازارهای مالی معتقد است که فضای بازارها به دلیل اخبار مذاکرات شرطی شده است، اگر توافقی صورت بگیرد دلار به زیر کانال ۲۵ هزار تومان می‌رود.
متهم: تصمیم اشتباه گرفتم و سناریو آدم‌ربایی خودم را طراحی کردم

جزییات دادگاه کلاهبرداری از طریق فروش خودرو

جلسه رسیدگی به پرونده کثیرالشاکی فروش خودرو (کلاهبرداری شبکه‌ای) با حدود ۲ هزار شاکی، به ریاست قاضی حسین سعیدی برگزار شد.
سازمان آگهی های پرسون