تازه‌ترین عناوین

شبکه قمار با کمک الگوی انتشار قطره‌چکانی اطلاعات درباره ارتباط جنجالی تتلو و سحر قریشی دنبال کننده‌ها را برای کسب اطلاعات از این حاشیه زرد تشنه نگه می‌دارد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهرگفت: ۲۱ نفر در پی واژگونی اتوبوس مسافربری در محور ایرانشهر ـ بم مصدوم‌شدن که حال 8 نفر وخیم گزارش شده است.
در چند روز گذشته آهنگ جدید ستاره موسیقی پاپ ترکیه تارکان با نام آهنگ گچجک (می‌گذرد) در دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی این کشور بسیار خبرساز و جنجالی شده است.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۱۱ واحد پولی افزایش و قیمت ۲۵ ارز کاهش یافت، نرخ ۱۰ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
روز گذشته غلامرضا بایزان‌منش، بازیگر مشهدی، پس از تحمل یک دوره بیماری سرطان درگذشت.

معاون سیاست گذاری و اعتبار بخشی سازمان فناوری اطلاعات عنوان کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برنامه‌ای را به استان‌ها برای اعطای تسهیلات به فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ابلاغ کرد که ثبت نام از همان زمان آغاز شد
لاله و ستاره اسکندری، با انتشار تصاویر و نوشته‌هایی در صفحه شخصی اینستاگرام‌شان، خبر از درگذشت خواهرزاده جوان خود دادند.
ستاره والیبال ایران با حضور در لیگ ترکیه و عملکرد درخشان نشان داد که او باز هم در سطح بالایی از آمادگی قرار دارد و سن تنها برای این بازیکن یک عدد است.
سازمان آگهی های پرسون