تازه‌ترین عناوین

در برخی مواقع ممکن است واتساپ شما به‌ درستی کار نکند و متصل نشود. راه‌های نسبتاً آسانی وجود دارد که اگر مشکل به اختلالات شبکه مربوط نباشد، از طریق آن‌ها می‌توانید این مشکل را برطرف کنید. در این مطلب به تمام راه‌هایی اشاره می‌کنیم که از طریق آن‌ها می‌توانید متوجه شوید که چرا واتساپ وصل نمی شود؟
بانک ملت با هدف تامین نیروی مورد نیاز خود در رده شغلی بانکدار و کاردان در آبان ماه سال جاری آزمون استخدامی برگزار می کند.
حراج سکه مرکز مبادله ایران در روز دوشنبه ۹ مهرماه برگزار می‌شود و متقاضیان برای واریز وجه از ساعت ۱۲ امروز (شنبه ۷ مهرماه) تا ساعت ۲۳ فردا (یکشنبه مورخ ۸ مهرماه ۱۴۰۳) فرصت دارند.
با گذشت چندماه از تحویل تاکسی‌های برقی به برخی از تاکسیرانان در تهران این افراد همچنان با مشکلات متعدد روبرو هستند و چندین بار اقدام به تجمع در مقابل شورای شهر و شهرداری تهران کرده اند، اما همچنان با وعده‌های شهرداری روبرو هستند، وعده‌هایی که تاکنون نتیجه‌ای نداشته است.
کشتی گیر داغستانی الاصل که مدال های برنز جهان و المپیک در سال های ۱۹۹۹ و ۲۰۰۰ را بدست آورده است، تصریح کرد: سبک کشتی ایران با حسن یزدانی تغییر کرد، چراکه با یک سبک تهاجمی ظاهر شده است.
یبوست ناشی از نگهداشتن مدفوع در روده موجب بواسیر و شقاق و خونریزی در مقعد می‌شود. در بیماری شقاق، یک پارگی یا شکافی بیضی‌شکل کوچک در سر مقعد بیمار ایجاد می‌شود که درد و خونریزی به‌ همراه دارد.

سازمان آگهی های پرسون