خبر مهم از قیمت همستر در مهر ماه

قیمت توکن بازی همستر کامبت پس از لیست شدن در صرافی‌های رمز ارزی، باعث ناامیدی تعداد زیادی از بازیکنان شده است.
تصویر خبر مهم از قیمت همستر در مهر ماه

به گزارش سایت خبری پرسون، توکن بازی مشهور کلیکی به‌صورت رسمی از پنجشنبه لیست و قابل معامله شده است. با وجود لیست شدن توکن HMSTR در صرافی‌های مشهور رمز ارزی، بسیاری از کاربران این احساس را دارند که زمانی که برای این بازی صرف کرده‌اند، به هدر رفته است و پاداش دریافتی آنها کافی نبوده است. همچنین، قیمت این توکن پس از عرضه شدن با کاهش شدیدی مواجه شده است.

با لیست شدن توکن همستر کامبت، قیمت این توکن با سقوط 20 درصدی مواجه شد. این توکن در ابتدا معاملات خود را با قیمت 0.014 دلار آغاز کرد و پس از مدت کوتاهی به 0.011 دلار رسید. معاملات توکن همستر کامبت از ساعت 15:30 روز پنجشنبه به‌وقت ایران، در صرافی‌های بایننس، OKX، بیت گت و Bitfinex آغاز شد. در کنار معاملات، پلتفرم این بازی امکان کلیم کردن توکن‌ها به‌صورت درون زنجیره‌ای با امکان برداشت آنی را نیز فعال کرده است.

در زمان نگارش این گزارش، قیمت توکن همستر معادل 0.006863 دلار بوده است و در شبانه روز گذشته حدود 30 درصد کاهش قیمت داشته است. با وجود اینکه تحلیلگران پیش‌بینی معاملات بین 0.005 و 0.01 دلار را برای این توکن می‌کردند، اما همستر کامبت موفق به کسب این سطوح نشد.

منبع: ایسنا

786199

سازمان آگهی های پرسون