تازه‌ترین عناوین

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای امروز در دیداری که با قشر زحمت‌کش کارگران داشتند نکاتی را در قبال این صنف و طبقه بیان کردند که شاید بتوان مهم‌ترین فراز سخنان ایشان را در این جمله یافت که تصریح کردند:«حال خوب جامعه کارگری، حال ملت را هم خوب خواهد کرد.» به راستی چگونه حال کارگران خوب می‌شود؟
به مناسبت آغاز هفته کار و کارگر فرماندار تکاب امروز چهارشنبه با جمعی از کارگران واحدهای معدنی، صنعتی و تولیدی و خدماتی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از انجام عملیات امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌فارس با تلاش امدادگران اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خبر داد.
روانشناسی عصبی، یک زمینه پژوهشی پویا است که به مطالعه رابطه بین عوامل عصبی و عملکرد روانی انسان می‌پردازد. در این مقاله، به بررسی این رشته جذاب و پرمعنی می‌پردازیم.
اگرچه سبک مدرن در دکوراسیون داخلی منزل، سبکی است که در چند سال اخیر از چرخه ترندها بیرون نرفته است؛ اما می‌توان تحولاتی که این سبک در اواسط قرن بیست داشت را بررسی کرد تا ایده‌‎هایی جدید برای پیاده‌سازی سبک معماری مدرن میان سده در دکوراسیون داخلی منزل به دست آورد.
اردیبهشت ماه فرا رسیده است و هوا کم کم رو به گرمی می رود. با گرم شدن هوا لباس های تیره کم کم طرفداران خود را از دست می دهند و تمایل به پوشیدن لباس های رنگ روشن بیشتر می شود.
عباس علی‌آبادی وزیر صمت تا همین دو هفته پیش وعده ابلاغ قریب‌الوقوع ‌آیین‌نامه واردات دست‌دوم‌ها را به رسانه‌ها داد، با‌ این‌ حال روز گذشته سخنگوی دولت تیر خلاص را به ورود کارکرده‌ها زد.