اعتراض هیات مدیره پرسپولیس به فدراسیون فوتبال

اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال درباره نقش تاثیرگذار اشتباهات داوری در فصل گذشته و عدم انتشار رای شکایت از دروازه‌بان سابق این تیم اعتراض کردند.

تصویر اعتراض هیات مدیره پرسپولیس به فدراسیون فوتبال

به گزارش سایت خبری پرسون، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز تشکیل جلسه دادند. در این نشست مسائل مهمی مطرح و درباره آن‌ها تصمیم‌گیری شد. همچنین با توجه به گزارش مدیرعامل، مصوباتی در اختیار وی قرار گرفت.

در نشست امروز، در ارتباط با فرایند انتقال سهام و ثبت آن که از دغدغه‌های باشگاه، هواداران و سهامداران بود نیز گزارش کاملی ارائه شد. رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در این نشست درباره روند نقل و انتقالات و اتفاقات در شرف وقوع گزارشی را به هیات مدیره ارائه کرد.

محمد دلبری، عضو هیات مدیره پرسپولیس در این ارتباط گفت: دغدغه‌های هواداران عزیز کاملا قابل درک و در بسیاری موارد به جا است و اتفاقا باید از این حساسیت هواداران تشکر کنیم. مدیرعامل گزارش خوبی درباره اقدامات در حال انجام ارائه داد و در روزهای پیش رو حتما اتفاقات خوبی روی خواهد داد که هواداران را از نگرانی خارج خواهد کرد.

در نشست امروز، اعضا با توجه به مجموع اتفاقات فصل گذشته و اشتباهات داوری در طول فصل از جمله در دربی که به ادعای آنها به زیان پرسپولیس بوده است، نسبت به اظهار نظر مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در ارتباط با رقابت‌های فصل گذشته لیگ اعتراض کردند.

همچنین با عنایت به گزارش‌ها درباره اعلام رای پرونده علیرضا بیرانوند، دروازه سابق پرسپولیس به سود این باشگاه و جلوگیری از اعلام رسمی آن ابراز نگرانی و اعتراض کردند و از مدیرعامل و معاونت حقوقی خواسته شد تا در راستای حفظ حقوق هواداران و سهامداران، در این ارتباط و دخالت‌های غیر ورزشی و نهادهای بالادستی، پیگیری ویژه داشته باشند.

منبع: ایرنا

741353