تازه‌ترین عناوین

دکتر حمیدرضا اصلانی جراح کتف حسن یزدانی، در پاسخ به این سوال که آیا دکتر شادگان نمی‌توانست در جریان مبارزه فینال،‌ کتف حسن یزدانی را برای ادامه دادن به کشتی تیپ کند، توضیح داد: اصلا چنین چیزی امکان پذیر نیست.
مبلغ یارانه نقدی از دو سال گذشته تا کنون افزایش یافته است. همچنین، از اسفند ماه سال گذشته، تاریخ واریز یارانه‌ها از بیستم هر ماه به تاریخ‌های بیست و پنجم و سی‌ام هر ماه منتقل گردیده است.
نوری با بیان اینکه عملکرد رامین رضاییان سیلی محکمی به منتقدانش بود، عنوان کرد: بازی رضاییان یک سیلی به منتقدانش بود که قبل از اینکه او با تیم قرارداد ببندد یک سری‌ها او را پیر و مسن می‌دانستند و خروج حردانی را یک بحران در تیم متصور شدند. همواره حامی رضاییان بودم و بارها در مصاحبه‌ها گفتم که او در استقلال خواهد درخشید.
باشگاه پرسپولیس مذاکرات جدی برای به خدمت گرفتن یک بازیکن انجام داده و بامداد سه‌شنبه، ۳۰ مرداد اعلام شد که میلاد محمدی به پرسپولیس پیوست.
هوشنگ‌ حریرچیان بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون دقایقی پیش دار فانی را وداع گفت.
علاقه مندان به رزرو تور استانبول، می توانند هم اکنون خدمات سایت بوکینگ را مورد استفاده قرار دهند. بوکینگ با داشتن سابقه فعالیت طولانی در زمینه رزرو هتل، رزرو پرواز و ارائه خدمات مسافرتی همواره آماده کمک به شما برای رزرو یک تور جذاب می باشد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی بعد از دیدار با وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد: دولت آمریکا منافع امنیتی اسرائیل را به خوبی درک کرده و من بابت آن از واشنگتن سپاسگذارم.
گفته‌اند که «در مثل مناقشه نیست» و راست گفته‌اند چرا که مَثَل برای تقریب ذهن است. مثلاً وقتی گفته می‌شود شکل قله دماوند شبیه کله قند است، نباید تصور کرد که خاک آن مثل قند شیرین است! و یا اندازه آن به کوچکی کله قند است! و‌... با این توضیح ضروری به سراغ یک رخداد تاریخی می‌رویم.
رییس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی گفت: اختلاف خانوادگی در مشهد منجر به قتل یک مرد شد و سه متهم در این رابطه دستگیر شدند.

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین در اظهاراتی با بیان اینکه نیروهای این کشور تاکنون بیش از یک هزار و ۲۵۰ کیلومتر مربع از منطقه کورسک روسیه را اشغال کرده‌اند، تاکید کرد: ما ۹۲ شهرک در منطقه کورسک را تصرف کرده‌ایم.

سازمان آگهی های پرسون