تازه‌ترین عناوین

فرماندهی مرکزی آمریکا(سنتکام) اعلام کرد، دومین ناو هواپیمابر ایالات متحده، یو اس اس آبراهام لینکلن،با اسکورت ناوشکن‌های مجهز به موشک‌های هدایت شونده وارد غرب آسیا شد.

در سایه تلاش تیم سیاست خارجی بایدن برای کنترل اوضاع در خاورمیانه برای اهداف انتخاباتی و دستیابی به آرا جوانان و اقلیت‌ها در آمریکا، دونالد ترامپ وارد میدان شده و به نتانیاهو توصیه کرده که با تیم بایدن همراهی نکند.
فولاد خوزستان درحالی مقابل مس قرار می‌گیرد که یحیی گل‌محمدی فصل پیش و پس از ناکامی مقابل این تیم از هدایت پرسپولیس استعفا کرد.
یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۶۲ مربوط به مرداد ماه ۱۴۰۳ به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه قابل برداشت است.
یک فعال کارگری گفت: سازمان تامین اجتماعی بعضا اقدام به نگارش چند نامه دستوری در راستای بازرسی از کارگران ساختمانی کرده است که این اقدام موجب قطع بیمه کارگران ساختمانی به صورت سیستمی می‌شود.
همدان رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نهاوند، گفت: آش کشکک و ترشی چمور به‌ عنوان دو اثر میراث ناملموس نهاوند به ثبت ملی رسید.
سازمان آگهی های پرسون