تازه‌ترین عناوین

معاون رئیس جمهور آمریکا:

از اسرائیل دفاع خواهم کرد

نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا با تکرار موضع رئیس‌جمهور کنونی این کشور بر دفاع قاطعانه از رژیم صهیونیستی تأکید کرد.
بر اساس زمانبندی در نظر گرفته شده برای مشارکت عرضه محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو که برای هر سه گروه متقاضیان عادی، مادران و دارندگان خودروهای فرسوده، از روز ۲۴ مرداد ماه فراهم شده بود، ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه امشب ( جمعه دوم شهریور ماه) به پایان می‌رسد.
تراکتور ۱ پرسپولیس ۱

فرار پرسپولیس از شکست

پرسپولیس از اولین شکست خود در بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر فوتبال گریخت.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک سارق منزل و اماکن خصوصی با اعتراف به ۵ فقره سرقت در سطح این شهرستان خبر داد.
معاون نمایندگی دائم انگلیس در سازمان ملل در نشست شورای امنیت سازمان ملل در مورد غزه بدون اشاره به جنایات و حملات رژیم اسرائیل و با تاکید بر اینکه «همه طرف ها باید خویشتن داری کنند»، گفت: از ایران، حزب‌الله لبنان و دیگر گروه‌های همسو با ایران می‌خواهیم تهدیدها علیه اسرائیل را کنار بگذارند.

رسانه‌ فنلاندی امروز (پنجشنبه) به نقل از منابعی در این ائتلاف گزارش دادند که یک تیپ زرهی ناتو متشکل از ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ سرباز به‌زودی در فنلاند مستقر خواهد شد.

یک منبع مسؤول اعلام کرد که قرار است رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین طی روزهای آتی با هدف هماهنگی تلاش‌ها برای توقف جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه به عربستان سفر کند.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تردد پرحجم در محورهای مازندران گفت: جاده چالوس به علت ترافیک سنگین یکطرفه شد.
می‌توانید قیمت پروفیل برحسب کیلوگرم را در اینجا استعلام بگیرید. در ادامه به بررسی قیمت پروفیل صنعتی و خرید پروفیل صنعتی سنگین، مشخصات و کاربردهای آن خواهیم پرداخت.
سازمان آگهی های پرسون