وای فای رایگان برای زائران اربعین در مرز مهران

مدیر مخابرات منطقه ایلام، گفت: هم اکنون پروژه بزرگ وای فای رایگان از میدان اربعین تا دروازه‌های ورود و خروج کشور عراق راه‌اندازی شده است.
تصویر وای فای رایگان برای زائران اربعین در مرز مهران

به گزارش سایت خبری پرسون، سیدشهاب نبی‌پور در بازدید مواکب مخابرات منطقه ایلام در پایانه مرزی مهران، از آماده‌سازی عملیات فنی خبر داد و اظهار داشت: این مهم به منظور بررسی وضعیت شبکه ارتباطی مخابرات و پایداری ارتباطات مخابرات و کیفیت شبکه وای فای رایگان در پایانه مرزی، ارائه خدمات مشتریان و پذیرایی از زائران در مهران و پایانه مرزی انجام شده است.

وی افزود: هم‌اکنون پروژه بزرگ وای فای رایگان از میدان اربعین تا دروازه‌های ورود و خروج کشور عراق راه اندازی شده است.

مدیر مخابرات منطقه ایلام گفت: همچنین واگذاری 1 گیگ اینترنت رایگان به زائران در هر شبانه‌روز، پذیرایی از زائران در 2 موکب مستقر در پایانه، نصب دوربین نظارتی هوبان در موکب شهدای مخابرات منطقه ایلام، پذیرش و اسکان کارکنان زائر مخابراتی از دیگر اقدامات این شرکت در مرز مهران می باشد.

نبی پور بیان داشت: با توجه به اینکه هر سال غالب زائران مخابراتی مسیر ایلام به کربلای معلی را انتخاب می‌نمایند، وظیفه داریم به عنوان استانی که پایتخت خادمین حضرت سیدالشهدا (ع) نام گرفته، پذیرا و میزبان لایقی برای آنها باشیم.

وی عنوان کرد: به همین جهت تجهیز و تامین امور رفاهی در مامورسرای ایلام و زائرسرای مهران نقش مهمی در خدمات رسانی به زائران مخابراتی خواهد داشت و ارائه خدمات کارکنان مخابرات منطقه ایلام به زائران را تسهیل خواهد نمود.

مدیر مخابرات منطقه ایلام، گفت: 15 کیلومتر فیبر رسانی به پایانه مرزی مهران اجرا شده است.

منبع: تسنیم

741982