تازه‌ترین عناوین

در ۵ ماه نخست امسال؛

۸۱۵ مورد غرق شدگی در کشور ثبت شد

رییس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه در ۵ ماه نخست امسال ۸۱۵ مورد غرق شدگی در کشور ثبت شد که حاکی از رشد ۸ درصدی غرق شدگی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۲ است.
به تازگی یک ویدئو از یک کاربر چینی در شبکه‌های اجتماعی در حال فراگیر شدن است که چندین خورشید را در آسمان شهر چنگدو واقع در جنوب غربی استان سیچوان چین نشان می‌دهد، اما واقعیت چیست؟
دیشب آخرین مهلت برای ثبت نام در طرح قرعه کشی ایران خودرو بود اما بنا به گزارش هایی که از سوی برخی از متقاضیان به خبرگزاری مهر ارسال شد، سایت فروش دیشب مختل شده بود.
پریناز ایزدیار بازیگر مشهور ایرانی که همیشه با شایعات ازدواجش در اخبار قرار میگیرد عکسی شک برانگیز با نشانه هایی از ازدواج به اشتراک گذاشت.
سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از اعلام رتبه‌های کنکوری‌ها تا اخر هفته خبر داد و گفت: جزئیات انتخاب رشته داوطلبان پس از اعلام نتایج اعلام خواهد شد.
یکی از سوالات رایج درباره زیارت عاشورا، خواندن 100 لعن و سلامی است که در انتهای زیارت درج شده و اغلب بدلیل کمبود وقت آن را یکبار میخوانیم و حس میکنیم که مبادا فضیلت اصلی نصیب مان نشده است. در این مطلب به پاسخ سوالتان خواهید رسید.
کتابخانه زیرزمینی که با فضای سبز احاطه شده است، ایجاد محیطی دنج برای افراد علاقمند به مطالعه و کسب آرامش را در کنار دسترسی به طبیعت هدف قرار داده است. کتابخانه زیر زمینی در کیسارازو، ژاپن توسط شرکت معماری هیروشی ناکامورا اند نپ (Hiroshi Nakamura & NAP) ساخته شده است.
سازمان آگهی های پرسون