واکنش سرمربی سرشناس آرژانتینی به حضور در ایران

سرمربی سرشناس آرژانتینی واکنش معناداری به احتمال حضور در ایران نشان داد.
تصویر واکنش سرمربی سرشناس آرژانتینی به حضور در ایران

به گزارش سایت خبری پرسون، بحث انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران یک‌بار دیگر به موضوع اول فدراسیون تبدیل شده است و رییس فدراسیون والیبال از بین چند گزینه‌ای که مد نظر دارد به دنبال بهترین انتخاب است.

یکی از گزینه‌های اصلی تیم ملی والیبال و فدراسیون از چند ماه قبل مارسلو مندز آرژانتینی بود که خیلی‌ها حتی او را سرمربی آینده تیم ملی والیبال می‌دانستند.

همین موضوع باعث شد در سوالی از این مربی آرژانتینی وضعیت حضورش در تیم ایران و این که آیا کسی از فدراسیون با او تماس گرفته را جویا شود که مارسلو مندز این گونه با پاسخی کوتاه جواب خبرنگار ما را داده است: "من منتظر هستم اما کسی از ایران با من تماس نگرفته است."

این جواب مارسلو مندز نشان می‌دهد که او از گزینه‌های تیم ملی والیبال ایران خارج شده است که دلیل آن طور که شایعه شده، دستمزد بالای او بوده که فدراسیون والیبال ایران از عهده این دستمزد بر نیامده است.

فقط چند روز دیگر تا پایان قولی که رییس فدراسیون والیبال ایران برای انتخاب سرمربی ایران داده باقی مانده است و باید دید میلاد تقوی می‌تواند ظرف همین چند روز با یک مربی درجه یک به توافق برسد یا خیر.

منبع: ایسنا

742103