تازه‌ترین عناوین

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که اثربخشی داروهای سرطان بسته به زمان مصرف آنها می‌تواند به طور چشمگیری متفاوت باشد. این کشف می‌تواند منجر به ایجاد درمان‌های موثرتر با عوارض جانبی کمتر شود و به طور بالقوه زندگی میلیون‌ها بیمار را در سراسر جهان متحول کند.

حسین پیری جانشین پلیس اطلاعات شهرستان خاش ساعت ۱۴:۴۷ روز جمعه دوم شهریور ماه، حین ورود به منزلش واقع در بلوار بهداشت خاش پس از اتمام مأموریت نماز جمعه مورد اصابت گلوله به نواحی سینه و سر قرار گرفت و شهید شد.
«نیکی هیلی» سفیر سابق ایالات متحده در سازمان ملل متحد با هشدار نسبت به مخاطرات سیاست انزواگرایی واشنگتن بر متحدانش، خواستار حمایت بیشتر از تایوان برابر چین شد و گفت: هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه درباره حمایت از تایوان برابر چین، اجماع نظر دارند.
خوردن و جویدن ناخن در کودکان یکی از موارد شایعی است که نشان می‌دهد، کودک شما تحت تاثیر مشکلی خاص تمایل به تکرار کردن این عادت نادرست در موقعیت های مختلفی دارد.

رئیس جناح اپوزیسیون رژیم صهیونیستی بار دیگر خواستار برکناری نخست‌وزیر این رژیم به دلیل مانع تراشی در مسیر دستیابی به توافق آتش‌بس در نوار غزه و تبادل اسرا با جنبش حماس شد.

کاندولیزا رایس سیاستمدار جمهوری خواه و وزیر خارجه پیشین آمریکا با بیان اینکه «چالش ایالات متحده آمریکا با گسترش و رشد همکاری روسیه با چین، ایران و کره شمالی پیچیده شده است»، گفت: ایران خروج ایالات متحده آمریکا را از خاورمیانه جشن می‌گیرد.

ژنرال بازنشسته رژیم صهیونیستی بار دیگر با انتقاد از رفتارهای «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم در خصوص توافق آتش‌بس در نوار غزه، تأکید کرد که نتانیاهو نسبت به فروپاشی کابینه خود هراس دارد.

یک متخصص مغز و اعصاب گفت: بیماری پارکینسون جزو شایع‌ترین بیماری‌های مغزی است که اغلب افراد ۶۰ سال به بالا را درگیر کرده و به طور میانگین از ۱۰۰ نفر، یک الی دو نفر با این بیماری دست و پنجه نرم می‌کنند.

لاوروف وزیر امورخارجه روسیه ارمنستان را تهدید کرد باید به آذربایجان اجازه بدهد براساس توافقنامه آتش بس، پس از جنگ سال ۲۰۲۰ آذربایجان و ارمنستان بلافاصله کریدور زنگزور را احداث کند. در صورتی که با فشار روسیه این اقدام صورت بگیرد الی الابد دسترسی ایران به قفقاز و مسیر شمالی ایران به اتحادیه اروپا قطع خواهد شد و تبعات آن قرن ها بر ایران سایه خواهد افکند.

بعد از رویارویی دوباره کیمیا علیزاده و ناهید کیانی در مسابقات المپیک پاریس، بار دیگر اولین مدال‌آور زن ایران در المپیک به چهره‌ای خبرساز در فضای ورزشی و رسانه‌ای کشور تبدیل شد.
برای غلبه بر بیماری کبد چرب، لازم است تغییراتی اساسی و مداوم در رژیم غذایی خود ایجاد کنید، نه اینکه فقط از خوردن یکسری از غذاهای ناسالم پرهیز کنید. مهم‌ترین بخش این تغییرات این است که باید «تداوم‌پذیر» باشند.
سفیر چین در مسکو اعلام کرد که رییس‌جمهور این کشور در اجلاس سران بریکس که طی روزهای ۲۲ تا ۲۴ اکتبر (یکم تا سوم آبان) در کازان روسیه برگزار خواهد شد، شرکت می‌کند.

سازمان آگهی های پرسون