تازه‌ترین عناوین

امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه به دستگیری پاول دوروف موسس پیامرسان «تلگرام» که بر اساس گزارش‌ها متهم به امتناع از همکاری در زمینه جرایم سایبری است، واکنش نشان داد.
«ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین اعلام کرد که در حملات هوایی امروز (دوشنبه) به شهرها و تاسیسات انرژی در سراسر این کشور، از بیش از ۱۰۰ موشک مختلف و همچنین حدود ۱۰۰ پهپاد استفاده شده است و آن را «یکی از بزرگترین حملات» روسیه در طول بیش از دو سال و نیم گذشته توصیف کرد.
حمله گسترده موشکی-پهپادی حزب الله لبنان به عمق اراضی اشغالی، بار دیگر تردیدها در میان افکار عمومی ساکن در فلسطین اشغالی مبنی بر کارآمدی سامانه های پدافندی رژیم اشغالگر قدس در حراست از جان آن ها را تشدید کرد. موضوعی که خود به مثابه یک محرک مهم و محوری در افزایش فشارها علیه دولت نتانیاهو در بحبوحه تداوم یافتن جنگ غزه و البته ماجراجویی‌های صهیونیست‌ها در سطح منطقه، ایفای نقش می‌کند.

«هر اتفاقی برایم بیفتد توسط «ب.ب» انجام شده است»؛ این بخشی از یادداشت «صابر ابر»، بازیگر سرشناس سینمای ایران است که روز جمعه دوم شهریور ماه جاری در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

زهره حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون به دلیل ابتلا به سرطان امروز چهارم شهریور ماه درگذشت. بخش کوتاهی از آخرین ویدیو منتشر شده از مرحوم زهره حمیدی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته بود. این ویدیو مربوط به هفته گذشته است.
آتش سوزی بزرگی یک ساختمان تجاری و مسکونی در شرق لندن را فرا گرفت و ۱۰۰ نفر را مجبور به تخلیه و دو نفر به بیمارستان منتقل شدند. به گفته آتش نشانی لندن، حدود ۲۲۵ آتش نشان برای مهار آتش سوزی اعزام شدند.
اگرچه برخی‌ها درصدد القای تفاوت رویکرد ترامپ و کامالا هریس در قبال ایران و تحولات منطقه هستند اما مواضع اخیر نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر نشان می‌دهد که چنین تفکیک و تمایزی چیزی جز یک تصور باطل و خطای راهبردی بارز نیست.
سخنگوی کرملین امروز دوشنبه گفت رئیس‌جمهور روسیه در جریان سفر اخیرش به باکو دیداری با «پاول دوروف» بنیانگذار و مدیر عامل پیام‌رسان تلگرام که اکنون در فرانسه بازداشت شده، نداشته است.

حوزه فناوری اطلاعات به‌عنوان زنجیره تأمین بسیاری از کسب‌وکار‌ها می‌تواند در بخش خصوصی و دولتی، نقش‌آفرینی جدی داشته باشد.
این روزها هشتک‌های زیادی در فضای مجازی و رسانه‌ای منتشر می‌شود از خروج اتباع غیرقانونی مطالبه ملی تا هشتک «ما برادریم» تضاد عجیبی را در جامعه ایرانی پدید آورده است.
سازمان آگهی های پرسون