تازه‌ترین عناوین

قضات دادگاه کیفری یک استان تهران مرد جوانی را که به خاطر جای پارک موتورسیکلتش هم باشگاهی خود را کشته بود به قصاص محکوم کردند.
سخنگوی ولادیمیر پوتین با اعلام اینکه صنعت پهپاد روسیه با اطمینان در مسیر جایگزینی واردات حرکت می‌کند، تاکید کرد: پرونده قضایی پاول دوروف در فرانسه نباید به یک موضوع سیاسی تبدیل شود و مسکو اقدامات لازم برای کمک به این شهروند روس را انجام می‌دهد.
جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: سارقی با تهدید اسلحه کمری ۴۰۰ میلیون ریال را از یک بانکی در مشهد سرقت کرد که عملیات ویژه برای دستگیری سارق آغاز شده است.
28 آوریل 1937 نوزادی در یکی از مناطق قبائلی عراق واقع در روستای العوجه تکریت در خانواده‌ای چوپان دیده به جهان گشود، نوزادی که در آینده نقش بی‌بدیلی در کشورش و منطقه خاورمیانه ایفا نموده و به یکی از دیکتاتورترین رهبران تاریخ بدل شد. صدام الحسین عبدالمجید التکریتی در حد فاصل سال‌های 1979 تا 2003 به عنوان رئیس جمهور عراق به فعالیت پرداخت. ​​​​​​​
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید روز پنجشنبه در بازار طلای تهران نسبت به روز گذشته ۳۵۰ هزار تومان افزایش یافت.

سازمان عفو بین‌الملل در نامه‌ای برای یک مقام ارشد اتحادیه اروپا با تاکید بر اینکه ارسال سلاح و تجهیزات برای اسرائیل و حمایت مالی از این رژیم، ناقض مسئولیت‌های این اتحادیه است، خواستار تحریم تسلیحاتی رژیم اشغالگر و توقف حمایت مالی از این رژیم شد.
سازمان آگهی های پرسون