وزیر خارجه رژیم صهیونیستی بورل را به دروغگویی متهم کرد

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، مسوول سیاست خارجه اتحادیه اروپا را به دروغگویی متهم کرد و مدعی شد که اظهارات امروز او یک دروغ کامل است که باید پس گرفته شود.

تصویر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی بورل را به دروغگویی متهم کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد که با اخراج ساکنان کرانه باختری از این مناطق مخالف است.

روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت، این اظهارات کاتس در واکنش به انتقاد امروز «جوزپ بورل» مسوول سیاست خارجه اتحادیه اروپا از اظهارات قبلی این وزیر صهیونیست بیان شد.

کاتس پیشتر در اظهاراتی مدعی‌جویانه اجرای تخلیه موقت ساکنان کرانه باختری و در پیش گرفتن هر گونه اقدام لازم در این رابطه را خواستار شده و این خواسته خود را چنین توجیه کرد، «این جنگی علیه همه چیز است و ما باید در آن پیروز شویم.»

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در ادامه بورل را به دروغگویی متهم کرد و مدعی شد که اظهارات او یک دروغ کامل است که باید آنه‌ا را پس بگیرد.

پیش از این مسوول سیاست خارجه اتحادیه اروپا با بیان اینکه تصمیم وزیر صهیونیستی در رابطه با کوچ اجباری مردم در کرانه باختری، مانند ساکنان غزه «غیرقابل قبول» است، گفت: «پیشنهاد اعمال تحریم علیه برخی وزرای اسرائیلی را می‌دهم اما احتمالا این تصمیم در نشست وزرای خارجه مطرح نمی‌شود.»

منبع: ایسنا

752881