سبک زندگی

بسته پیشنهادی سبک زندگی شما را با تمام زوایای خانه داری آشنا می کند.

مصرف ماهی‌های سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ و پروتئین، روی، منیزیم، سلنیوم، آهن و ید را در کاهش تنگی نفس و اثرات زیان بار ترکیبات التهاب آور مفید دانست.
از دیگر نشانه‌های زیاد بودن میزان چربی‌ها در رژیم غذایی، بدبو شدن دهان و بدن است. زمانی که میزان چربی در رژیم غذایی بیش‌ازحد باشد، بدن هم کتون بیشتری تولید می‌کند و همین موضوع باعث شکل‌گیری بوی نامطبوع در بدن و دهان می‌شود.
کارشناسان هشدار می‌دهند که خوابیدن به پهلو، به‌دلیل فشار زیادی که روی صورت وارد می‌کند، می‌تواند به ایجاد خطوط ریز و چین‌و‌چروک‌ها کمک کند و عدم تقارن ناشی از افزایش سن را سرعت بخشد.
برای مسافرت با بودجه کم، برنامه‌ریزی قبل از سفر بسیار مهم است. برای شروع، باید مقصد سفر خود را با دقت انتخاب کنید. مقصدی را انتخاب کنید که قیمت بلیط، اقامت و هزینه‌های روزانه کمتری داشته باشد.

بیش از یک سال از تصمیماتی که آسیب سختی را به زندگی بخشی از ایرانیان وارد کرد، می‌گذرد و حالا از میان صحبت‌های جسته و گریخته مسئولان چنین برمی‌آید که رشته ایجاد محدودیت برای کاربران اینترنتی و پلتفرم‌ها سری درازتر از این حرف‌ها دارد.
سرامیک یکی از محبوب ترین مصالح ساختمانی است که به دلیل زیبایی، دوام و سهولت تمیز کردن، در بسیاری از بخش های خانه از جمله آشپزخانه‌ی خانه ها استفاده می شود. با این حال، سرامیک ها نیز می توانند لکه شوند، به خصوص اگر در معرض مواد غذایی، نوشیدنی ها یا سایر مواد شیمیایی قرار گیرند.
تحقیقات نشان می دهد آواز خواندن به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند زیرا آواز می تواند فشار خون، استرس و اضطراب را کاهش داده و باعث ترشح کورتیزول کمتری شود در نتیجه بر سیستم ایمنی بدن تأثیر مثبت خواهد داشت.
راه‌های مختلفی برای کاهش وزن وجود دارد، شاید عجیب به نظر برسد، اما یکی از راه‌های غیر معمول در این زمینه کم کردن وزن در حین خواب است. کاهش وزن هنگام خواب به حفظ یک سبک زندگی سالم و انتخاب‌های کلی خوب در طول روز بستگی دارد.
این سوال مهم تأثیر مستقیم بر سلامت و کارایی بدن ما دارد. مقدار مناسب آب مصرفی در روز به ویژه با توجه به عوامل مختلفی نظیر وزن، فعالیت فیزیکی و شرایط آب و هوایی متغیر است.
در این مقاله بررسی خواهیم کرد که به چه مقدار آب در روز نیاز داریم.
میوه های شب یلدا را می توان طیف گسترده ای از میوه ها در نظر گرفت اما در این میان برخی میوه ها هستند که عدم حضور آن ها در سفره شب چله باعث می شود این شب خجسته ناقص و کم لطف به نظر برسد.

یکی از مهمترین دلایل پوشیدن جوراب، محافظت از پا به‌ عنوان قلب دوم بدن انسان است. به همین دلیل در صورت تماس مداوم پا با زمین، این عضو مهم بدن در معرض آسیب‌های بسیاری قرار می‌گیرد. اما زمانی که جوراب به پا داشته باشید، پاها موقع راه رفتن از آسیب‌های احتمالی همچون فرورفتن جسم تیز و غیره در امان خواهند بود.
مردی با سه کودک وارد یکی از واگن‌های نه‌چندان‌شلوغ متروی نیویورک شد. نشست و اگرچه جا برای نشستن همه بچه‌ها بود، همانطور که انتظار می‌رفت، آن‌ها تصمیم گرفتند بایستند، شوخی کنند و به اطراف بچرخند.
تنبلی لزوما به معنای انجام ندادن هیچ‌کاری نیست؛ تنبلی اغلب به معنای اهمال‌کاری، پرهیز از چالش یا به کم قانع شدن است. تنبلی رویکردی در زندگی است که می‌تواند شما را عقب نگه دارد.
همه ما با افرادی مواجه شده ایم که به نظر می‌رسد آرامش درونی و رضایت دارند. در افسانه‌ها و مذاهب سنتی این افراد خردمند و دوست داشتنی اغلب حکیمان مسن بوده اند. با این وجود، در حقیقت این افراد کامل و سرشار از عشق از هر طبقه‌ای و در تمام اعصار وجود داشته اند. راز آرامش درونی آنان چیست؟