سبک زندگی

بسته پیشنهادی سبک زندگی شما را با تمام زوایای خانه داری آشنا می کند.

برایان جانسون، یک کارآفرین نرم‌افزاری بوده که سالیانه حدود ۲ میلیون دلار هزینه می‌کند تا بدن ۴۵ ساله خود را ۱۸ ساله نگه دارد. او بیش از ۳۰ پزشک و متخصص را استخدام کرده تا تمام عملکرد‌های بدنش را زیر نظر داشته باشند.
اگر احساس کردید تعمیرکاری که به خانه تان آمده سؤالات خیلی شخصی ای از شما می پرسد، وانمود کردن به اینکه تنها زندگی نمی کنید می تواند کمک کننده باشد. با این کار به او می فهمانید که فرد تنهایی نیستید و به زودی کسی به خانه تان خواهد آمد. به این ترتیب، اگر قصد داشته باشد که بعداً به سراغ تان بیاید، دیگر می داند که شما تنها نیستید.
شما از یک مزیت اجتماعی پنهان برخوردارید

چه چیزی باعث گونه های سرخ می‌شود؟

صورت ما وقتی سرخ یا قرمز می‌شود که بدن ما در پی احساس خجالت یا بروز استرس به دلیل قرار گرفتن در موقعیت‌های ناخوشایند اجتماعی، واکنش و پاسخی فیزیولوژیکی نشان می‌دهد.
حدود ۳۲ میلیون نفر از جمعیت ایران، دهه‌پنجاهی و دهه‌شصتی هستند که سالمندان آینده را تشکیل می‌دهند اما هنوز ساختارهای موردنیاز برای این تعداد فراهم نشده است.
از باشگاه که بیرون می آیید حسابی خسته هستید و دوست دارید یک نوشیدنی خنک یا یک غذای سبک میل کنید. اما همان طور که حتما شنیده اید، پس از ورزش نباید بلافاصله غذاهای چرب و شیرین خورد.
مطالعه اخیر محققان دانشگاه آگوستا آمریکا نشان می‌دهد که حفظ یک برنامه خواب مداوم نه تنها از سلامت کلی حمایت می‌کند، بلکه نقش مهمی در کند کردن روند پیری دارد.
مسواک زدن هم راه و رسم خاص خودش را دارد. قطعا زمان آن مهم است. اگر جزو افرادی هستید که بلافاصله بعد از خوردن غذا مسواک می‌زنید و به دنبال ادامه کارهایتان می‌روید، حتما این مطلب را دنبال کنید.
مطالعه اخیر محققان دانشگاه آگوستا آمریکا نشان می‌دهد که حفظ یک برنامه خواب مداوم نه تنها از سلامت کلی حمایت می‌کند، بلکه نقش مهمی در کند کردن روند پیری دارد.
همه ما افراد مسن و سالخورده را دیده ایم که در دیدن و یا شنیدن دچار مشکلاتی شده اند و به طور مشابه ما هم ممکن است حس بویایی خود را از دست بدهیم. خبر بد این است که تحقیقات نشان می دهد کم شدن حس بویایی یعنی نزدیک شدن به زمان مرگ.
قسمت هایی از مرغ مانند بال و گردن، دل و جگر و سنگدان، پوست و دنبالچه و پای مرغ توسط خانوارها مصرف می‌شود ولی قسمتی از مرغ به دلیل عوارض خطرناک نباید مصرف شود.
پوست بسیار خشک می‌تواند باعث ایجاد ترک های عمیق یا شکاف شود. این مسئله باعث بروز خونریزی شده و زمینه‌ای برای حمله باکتری‌هاست.
با رسیدن پاییز و زمستان، کوتاه‌تر شدن روزها و کاهش ساعاتی که خورشید در آسمان می‌تابد و در عین حال مدت زمان قرار گرفتن در معرض آفتاب در طول روز نیز کمتر می‌شود و این شرایط می‌تواند بدن را با کمبود ویتامین D مواجه کند.
خشکی پوست در فصل پاییز یکی از مشکلاتی است که تقریبا همه خانم ها با آن درگیر می شوند. در این مقاله به شما چند توصیه ساده برای جلوگیری از خشک شدن پوست تان در فصل پاییز ارائه می دهیم.
شروع فصل پاییز، زمان شیوع بیماری های ویروسی است که سرماخوردگی شایع ترین بیماری فصل سرما است، اما، با رعایت یک توصیه ساده، می توان از ابتلا به این بیماری مصون ماند.