سبک زندگی

بسته پیشنهادی سبک زندگی شما را با تمام زوایای خانه داری آشنا می کند.

متخصصان پوست و مو اغلب توصیه می‌کنند که از شامپو بدن برای شستن صورت استفاده نکنید و اگر دوست دارید پوست بدن خود را با محصولی مشابه با شامپو بدن خوشبو کنید، پیشنهاد می کنیم از انواع ژل های شستشو و مناسب نوع پوست خود استفاده نمایید.
مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، گفت: قطع مصرف نان و برنج در مبتلایان به دیابت اقدام نادرستی است و حتی این امکان وجود دارد که با قطع این مواد غذایی اختلالات و عوارض ناشی از دیابت تشدید شود.
یک روش ساده در طب سنتی وجود دارد که راهی طبیعی برای پاک‌سازی کلی بدن است؛ به همین دلیل گفته می‌شود که حدود یک‌سوم بیماری‌ها به این وسیله درمان می‌شوند که البته بسیاری از مردم از آن غافلند!
ورزش بخش مهمی از پازل سلامت جسم و روان است، اما برای افرادی که دچار عوارضی هستند می‌تواند خطراتی داشته باشد. در ادامه با ورزش‌های مناسب و نامناسب برای کسانی که فشارخون دارند آشنا می‌شوید.
افکار منفی در رختخواب یا نگرانی در مورد عواقب از دست دادن خواب می‌تواند ما را هوشیارتر، نگرانی و خوابیدن را دشوارتر کند؛ بنابراین چیزی به نام «تمرکز مجدد شناختی» را امتحان کنید. سعی کنید یک خاطره، فیلم یا برنامه تلویزیونی دوست داشتنی را در ذهن خود پخش کنید تا حواس خود را از این افکار منفی منحرف کنید.
طی روزهای اخیر موج گرمای طاقت فرسا بیشتر نقاط جهان از جمله آمریکا و اروپا را دربر گرفته و باعث ثبت رکوردهای دمایی کم‌سابقه‌ای شده است.