سبک زندگی

بسته پیشنهادی سبک زندگی شما را با تمام زوایای خانه داری آشنا می کند.

اگرچه بسیاری از ما فکر می کنیم که خانواده های نقاط مختلف دنیا با هم فرق می کنند و هر کدام راه های ارتباطی متفاوتی دارند، اما مقایسه والدین خود با دوستانمان اجتناب ناپذیر است، وقتی این کار را انجام می‌دهیم، متوجه می‌شویم که تفاوت چندانی با هم نداریم.
تحصیل در مجارستان و زندگی در این کشور به خاطر کیفیت بالا متقاضیان بسیاری پیدا کرده است. در این مقاله بهترین شهر های مجارستان برای تحصیل و زندگی را بشناسید
همه افراد علاقه زیادی به زیبایی دارند، داشتن موهای سالم و پرپشت در چهره افراد تاثیر بسیاری می‌گذارد بنابراین رسیدگی به آن‌ها کار بسیار مهمی است.
اگر دیابت دارید، تعدادی راهکار برای تناسب اندام می‌تواند به شما در مبارزه با چربی، افزایش توده عضلانی، بهبود تعادل و کاهش استرس کمک کند و حتی ممکن است نیاز شما به انسولین تزریقی را کاهش دهد.
اگر در تعطیلات تابستانی و آخر هفته قدری در خوردن زیاده‌روی کنید ممکن است احساس نفخ و تنبلی کنید. وقت گذاشتن برای سم‌زدایی بدن می‌تواند به شما کمک کند بعد از زیاده‌روی احساس بهتری داشته باشید.
به رهبری محقق ایرانی دانشگاه هاروارد مشخص شد؛

بهترین دما برای داشتن یک خواب خوب

مطالعه‌ای جدید بهترین دما برای داشتن یک خواب خوب در شب را نشان داده است.
اگر می‌خواهید مغزتان از آسیب خطرناکترین دشمنان در امان بمانند، این مطلب را بخوانید.سلامت مغز یکی از چالش‌های جامعه بهداشت عمومی است.
همه ما می‌دانیم که گیاهان خواص مفید زیادی دارند اما آیا می‌دانستید برخی از گیاهان ممکن است به شما کمک کنند احساس آرامش بیشتری داشته باشید؟
شکی در این نیست که مدت زمان و کیفیت خواب برای سلامتی ما مهم است. اگر شما هم عادت به شب‌بیداری دارید، لازم است بدانید تا دیر وقت بیدار ماندن برای سلامتی مضر است و خطراتی نظیر تضعیف سیستم ایمنی بدن، ایجاد مشکلات فکری، افزایش وزن و ... را به همراه دارد.
گاهی اوقات مشکلاتی مثل نفخ، یبوست، خستگی یا خروپف کاملا بی‌خطر هستند و خودبه‌خود برطرف می‌شوند، اما در بعضی موارد، ممکن است اتفاق جدی‌تری در حال وقوع باشد و این علایم از داشتن یک بدن ناسالم خبر دهند.
سوزاندن چربی‌های دور شکم دشوار است، ولی برخی راه‌ها به چربی‌ سوزی شکم کمک می‌کنند. با این مطلب همراه شوید تا با ۲۰ نکته برای چربی‌ سوزی شکم بیشتر آشنا شوید.
نام بیماری رایج خواب‌آلودگی پس از غذا یا کمای غذا را شنیده‌اید؟ خواب‌آلودگی پس از غذا به طور کامل در انسان درک نشده است، هرچند آزمایش‌هایی در این خصوص بر روی جوندگان، مگس‌های میوه و کرم‌های نماتد انجام شده است.
اگر بنا به هر دلیلی تخت خواب ندارید و مجبورید روی زمین بخوابید رعایت کردن اصولی ساده به شما کمک می‌کند که به سلامت جسمی خود آسیب نرسانید.
هیچ‌چیز مانند خوردن نان تازه برای وعده صبحانه دلچسب نیست اما خرید نان در ساعات اولیه صبح برای همه راحت و میسر نیست. پس چاره‌ای جزء نگهداری نان در حجم بیشتر باقی نمی‌ماند. عادتی که در اکثر خانواده هایی که زن و مرد هر دو شاغل هستند، متداول است.
هیچ قانون طلایی کلی در زندگی وجود ندارد؛ اما تحرک بیشتر و تحرک با شدت بالاتر همیشه نتیجه‌ی بهتری خواهد داشت؛ بنابراین سرعتتان را بالا ببرید، فرقی نمی‌کند وزنتان چقدر است، به هر حال طول عمرتان بیشتر خواهد شد، مخصوصاً اگر به طور کل در زندگی‌تان انتخاب‌های سالمی می‌کنید.