سبک زندگی

بسته پیشنهادی سبک زندگی شما را با تمام زوایای خانه داری آشنا می کند.

اگرچه سرکوب عطسه امری رایجی است، اما کارشناسان می گویند هرگز نباید تلاش کنید جلوی عطسه ی خود را بگیرید چون می تواند آسیب های جدی ای به بدن وارد کند.
شاید در طول روز اتفاقات بدو نامطلوبی را تجربه کنید که روی روحیه شما تاثیر بگذارد، اما اگر سعی کنید حالتان را خوب کنید، نه‌تنها زمان باقی مانده از روز را با فشار روانی کمتر و حال بهتری می‌گذرانید، بلکه حتما راه‌حل‌های مناسب‌تری برای عبور از مشکلات خود پیدا می‌کنید.
پوسیدگی دندان شایع‌ترین بیماری غیرواگیر در سراسر جهان است که بر سلامت عمومی تاثیر می‌گذارد؛ این درحالی است که این پوسیدگی‌ها تا حد زیادی از طریق مداخلات ساده و مقرون به صرفه در سطح جمعیت و فردی قابل پیشگیری است.
برای همه ما پیش آمده که کابوس ببینیم و تمام این رویاهای آزاردهنده دلایل روانشناختی دارند. در اینجا به برخی از رایج‌ترین این خواب‌ها و البته برخی از رویاهایی که کابوس نیستند، اشاره کرده‌ایم.
تناسب اندام و نداشتن چربی فقط وابسته به برنامه غذایی و ورزش نیست؛ بلکه بسیاری از عادت‌های ساده روزمره ما هستند که می‌توانند روی آن اثرگذار باشند
دلایل مختلفی برای خروپف وجود دارد که برخی از آنها کاملاً بی ضرر هستند؛ در حالی که برخی دیگر ممکن است به مراقبت های پزشکی نیاز داشته باشند. اگر عوامل خوش خیم مقصر هستند، برخی از درمان های خانگی ساده می توانند به کاهش خروپف و بازگرداندن خواب آرام هم به شما و هم به اطرافیانتان کمک کنند.
احتمالا تمام انسان‌ها در طول زندگی خود به دفعات درباره مرگ و اینکه چگونه زندگی آنها در این دنیا به پایان می‌رسد، فکر می‌کنند. اما چطور می‌شود که یک فرد در خواب می‌میرد؟
ظروف نچسب به دلیل پخت و پز و شست و شوی آسان، از دیرباز یکی از لوازم اصلی آشپزخانه بوده‌اند. با این حال، برخی از نگرانی‌های جدی درباره سلامت این ظروف وجود دارد که باید قبل از اتکا ببیش از حد به آن‌ها، در نظر گرفته شوند.
فوق تخصص ایمونولوژی بالینی گفت: هرچه سن فرد پایین‌تر باشد، ساختار سیستم ایمنی هنوز کامل تشکیل نشده و در حد سیستم یک فرد بالغ نیست و به همین دلیل کودکان بیشتر مستعد ابتلا به بیماری‌های تنفسی مثل سرماخوردگی هستند.
باید بین «خستگی» و «کوفتگی و فرسودگی» تمایز قائل شویم. «خستگی با خواب کافی درمان می شود. اما درباره کوفتگی و احساس فرسودگی اینطور نیست و معمولاً نشانگر یک بیماری زمینه ای است.
کمردرد جز بدترین دردها در بدن شناخته شده است؛ این درد علت‌های مختلفی دارد. درحالی که برخی کفش‌ها این درد را تسکین می‌دهند و برخی نیز باعث تشدید آن می‌شوند.
تهران در فصل برگ‌ریزان چهره‌ای دیدنی به‌ خود می‌گیرد که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند؛ به‌ویژه بوستان‌هایش که پر از قشنگی‌ می‌شود و حضور در آنجا و قدم زدن در هوای پاییزی‌ و شنیدن صدای خردشدن برگ‌ها، زیر پا بدجور به دل می‌نشیند.
ورزش کنید تا سلامت بمانید. این جمله را زیاد شنیده ایم و اغلب تصور می کنیم، توصیه به ورزش و تحرک فقط برای سلامت جسم است.