ارتباطات و فناوری

جدیدترین اخبار فناوری اطلاعات ایران و جهان را در سرویس فناوری پرسون بخوانید.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

سهم اقتصاد دیجیتال در ایران ۴ تا ۵ درصد است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد که منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام، ظرفیت خوبی برای تبدیل شدن به قطب اقتصاد دیجیتال دارد.
موفقیت های کره جنوبی در فضای مجازی مرهون تحقق شبکه ملی اطلاعات در این کشور است؛ وجود شبکه ملی اطلاعات در کره جنوبی، بستر دسترسی امن و پایدار به سرویس‌های ملی را برای کاربران کره ای مهیا نموده و شرایط را برای بهره مندی آن ها از پهنای باند بسیار بالایی برای ارتباط و انتقال اطلاعات فراهم ساخته است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: سایت جدید همراه اول در تخت جمشید به منظور ایجاد پوشش بهینه اینترنت پرسرعت برای استفاده گردشگران در این مجموعه تاریخی،گردشگری راه‌اندازی شد.
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی (تلکام ۱۴۰۰) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران امروز به کار خود پایان داد.
اعضای جبهه پایداری‌ همچنان به دنبال اجرائی‌کردن ایده خود در رابطه با محدودسازی اینترنت بدون توجه به ایراد‌های طرح صیانت و تبعات مسدود‌سازی اینترنت هستند.
وزیر ارتباطات:

اینترنت گران نمی شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه برای افزایش کیفیت اینترنت تلاش می‌کنیم، گفت که تعرفه اینترنت ثابت، طبق قانون مجلس امسال افزایشی نخواهد داشت.
اعتیاد به فضای مجازی نوعی از اعتیاد است که ضررش کمتر از اعتیاد به مواد مخدر نیست زیرا باعث سوختن گران‌بهاترین سرمایه انسان یعنی زمان می‌شود. اعتیاد به اینترنت باعث می‌شود که فرد دائما افکار وسواسی برای استفاده از اینترنت داشته باشد و هنگام دور شدن از فضای مجازی احساسات ناخوشایندی نظیر پریشانی و اضطراب را تجربه کند.
در دومین روز از نمایشگاه ایران‌تلکام صورت گرفت:

رونمایی از راهکار اینترنت خانواده همراه اول با نام «بومینو»

«بومینو» سرویس هوشمند و زیرمجموعه راهکار خانواده همراه اول که با هدف مدیریت والدین بر استفاده فرزندان از اینترنت طراحی شده، امروز در نمایشگاه ایران‌تلکام 2021 رونمایی شد.