ارتباطات و فناوری

جدیدترین اخبار فناوری اطلاعات ایران و جهان را در سرویس فناوری پرسون بخوانید.

ایلان ماسک میلیاردر آمریکایی در اولین اظهارنظر پس از رای مثبت بیش از ۱۰ میلیون نفر از کاربران توییتر برای کناره‌گیری از ریاست این شبکه اجتماعی، گفت: از این پس تنها رای کاربرانی پذیرفته خواهد شد که دارای تیک آبی باشند.

شماره‌های موبایل ایران از لیست پشتیبانی توییتر حذف شده و امکان فعال‌سازی احراز هویت دو مرحله‌ای نیست. اما بر اساس بررسی‌ها، مشکل بزرگ‌تر این است که حساب‌های ایرانی با احراز هویت دو مرحله‌ای روی شماره ایران دیگر کد ورود هم دریافت نمی‌کنند!
پس از ارسال هشدار زلزله اپراتور همراه اول در اطلاعیه‌ای ضمن عذرخواهی از مشترکان خود اعلام کرد هیچگونه هک یا نفوذی در شبکه صورت نگرفته و این پیام به دلیل خطای یک تیم تحقیقاتی در ارسال پیام تست سرویس جدید هشدار بلایای طبیعی بوده و تیم تحقیقاتی که در حال تست سرویس هشدار بلایای طبیعی بود به اشتباه پیام را برای جمعی از مشترکان همراه اول در شهر تهران ارسال کرده است.
ایرانسل، همانند سال‌های گذشته، موفق به دریافت لوح‌تندیس «نشان ویژه روابط‌عمومی دیجیتال» و تندیس و لوح «جایزه ملی روابط‌عمومی برتر» از هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی و نوزدهمین جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران، با کسب بیشترین امتیازهای لازم از ارزیابی‌های تخصصی شد.