ارتباطات و فناوری

جدیدترین اخبار فناوری اطلاعات ایران و جهان را در سرویس فناوری پرسون بخوانید.

همزمان با توسعه اینترنت و ظهور ۵G در کشورها از جمله ایران، به نظر می‌رسد نسل سوم اینترنت که پس از سال‌ها توسط اپراتورهای ارتباطی در اختیار کاربران قرار گرفت، به پایان راه خود نزدیک شده چرا که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نظرخواهی تخصصی درباره پیش‌نویس مربوط به مقررات و ضوابط خاموشی نسل سوم ارتباطات تلفن همراه را منتشر کرده است.
در دهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، «روابط عمومی همراه اول» با دریافت هشت ستاره، موفق به دریافت تندیس زرین و از مدیرعامل این شرکت به‌عنوان مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی تقدیر شد.
جایزه معتبر استیوی (Stevie) که به نام اسکار جوایز دنیای کسب و کار شناخته می‌شود امشب از ساعت 19:30 به وقت ایران در منطقه رأس الخمیه امارات اهدا خواهد شد.
ایلان ماسک در یک جلسه پرسش و پاسخ با اشاره به سرعت پیشرفت هوش مصنوعی، گفت: من هرگز ندیده‌ام که فناوری به این سرعت پیشرفت کند. او همچنین در مورد کمبود‌هایی که به‌زودی در این حوزه با آن‌ها مواجه خواهیم بود، پیش‌بینی‌هایی داشته است.
اخیرا وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرده است توانستند تعدادی سیم‌کارت بدون فیلتر تهیه کنند و به اینفلوئنسرها، رسانه‌های خارجی و مقامات جهانی بدهند.
علی حکیم جوادی‌، رئیس هیئت‌مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران معتقد است حضور افراد آشنا و متخصص در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در مجلس دوازدهم می‌تواند به رشد و توسعه کشور در این حوزه کمک کند.