ارتباطات و فناوری

جدیدترین اخبار فناوری اطلاعات ایران و جهان را در سرویس فناوری پرسون بخوانید.

توئیتر اعلام کرد اجازه اشتراک گذاری تصاویر و ویدئو‌های شخصی در پلتفرمش را بدون رضایت فرد نمی‌دهد.
با پیگیری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس قوه قضائیه، اجرای حکم حبس اشکان میرآرمندهی، مدیرعامل پلتفرم «دیوار» موقتا متوقف شد. هرچند این حکم لغو شد اما صدور آن بسیار پرواکنش و هزینه‌آفرین بود. ریشه‌های این چالش چه بود و چه راه‌حل‌هایی می‌توان برای چالش‌هایی ازاین‌دست در نظر گرفت؟
دبیر شورای راهبردی توسعه شبکه ملی اطلاعات با حضور در مرکز تخصصی مانیتورینگ همراه اول، در جریان ظرفیت‌ها و بسترهای توسعه یافته و نقش هر کدام در غنی‌سازی پروژه شبکه ملی اطلاعات قرار گرفت.
اپل واچ یک ساعت هوشمند فوق‌العاده است. این ساعت هوشمند باریک و براق عملکرد چشمگیری را هم از نظر سلامت و هم از منظر تکنولوژی ارائه می‌دهد.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به تازگی گزارش وضعیت سه ماهه دوم سال 1400 اپراتورهای ارتباطی را منتشر کرده که «وضعیت توسعه ارتباطات پهن باند سیار» یکی از مهم‌ترین مقولات مندرج در این گزارش است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران گفت: مشترکان در صورت تماس ناشناس بین‌المللی، تماس دوباره با آن شماره برقرار نکنند، به علت اینکه تماس با شماره مسابقات در شبکه‌های ماهواره‌ای و ناشناس بین‌المللی موجب صدور قبض‌های با مبالغ نامتعارف است.