دانشگاه و کنکور

جدیدترین اخبار فوری و کوتاه درباره کنکور و دانشگاه را در سرویس فناوری پرسون بخوانید.

مدیر تالار مرکز مبادله ارز و طلا گفت: بر اساس مقررات، دانشجویان برای دریافت شهریه ۱۳ هزار دلار و برای اسکان نیز ۱۵۰۰ یورو دریافت خواهند کرد.
رئیس سازمان سنجش گفت: روند الکترونیکی کردن آزمون‌ها در حال انجام است و چاره‌ای هم جز این مسیر نداریم چون دوره آزمون‌های کاغذی به سر آمده است و باید از امکانات جدید استفاده کرد.
پورعباس گفت: نمراتی که در نیمه اول اسفندماه اعلام می‌شود نمره خام داوطلبان است؛ هنگامی که سوابق تحصیلی از سوی آموزش و پرورش اعلام شود نمره کل داوطلبان به اطلاع آن‌ها می‌رسد. نمره کل داوطلبان، نمره تراز شده است که شامل ۴۰ درصد سوابق تحصیلی و ۶۰ درصد نمره کنکور داوطلب است.
معاون دانشجویی دانشگاه شریف گفت: ۷۵ درصد از ۳۳۰ پرونده انضباطی دانشجویان براساس تصمیم ریاست دانشگاه و به مناسبت دهه فجر با اخذ تعهد بسته و مختومه می‌شود.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دانشجوی مسلمان باید خود را از نظر دانش تاریخی، سیاسی و مذهبی سریع‌تر از دشمن تقویت نماید تا در عرصه‌ی انقلاب شکست نخورد.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: در کنکور سال آینده صرفا ۴۰ درصد سابقه تحصیلی فقط در پایه دوازدهم لحاظ می شود، در سال ۱۴۰۳ سهم سوابق تحصیلی ۵۰ درصد از پایه دوازدهم و یازدهم خواهد بود و از کنکور ۱۴۰۴ میزان ۶۰ درصد سابقه تحصیلی پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم لحاظ و سهم کنکور ۴۰ درصد می شود.
بهترین روش های درمان خارش چشم را اگر نمی دانید با ما در این گزارش همراه شوید.