سایر

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار ورزشی ایران و جهان در حوزه های مختلف ورزشی را در سرویس ورزشی پرسون دنبال کنید.

ژاپنی ها که درصدد هستند به هر شکل ممکن المپیک را سال آینده برگزار کنند برای جلوگیری از ورود ورزشکاران آلوده یک اختراع جالب انجام داده اند.

طی جلسه‌ای که بزرگان و مسئولان کشتی استان همدان با حمید‌ سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان داشتند جلسه مبنی بر پیشرفت کشتی استان با تصمیم‌گیری اعضای جلسه به نتیجه رسید.
مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور از امروز در مشهد آغاز شد. در این مسابقات تیم های هوادار تهران، مس رفسنجان، ملوان تهران، فولاد خراسان، اشتارت سازه مشهد و تخت جمشید مرودشت و صنعت نیشابور به صورت دوره ای بازی می کنند.
رئیس فدراسیون قایقرانی:

امکان قرنطینه دریاچه آزادی را نداریم

رییس فدراسیون قایقرانی اعلام کرد: شرایط تمرین پاروزنان با دیگر رشته ها فرق دارد و نمی توان دریاچه آزادی را قرنطینه کرد.
رقابت های لیگ برتر بسکتبال بعد از وقفه ۸ ماه در نیمه دوم آبانماه ۹۹ به صورت متمرکز به میزبانی پایتخت استارت خورد. امسال ۱۶ تیم در این رقابت ها در دو گروه ۸ تیمی حضور دارند که برای کسب عناوین برتر با هم به رقابت خواهند پرداخت.
محمد فنایی، کارشناس مسائل داوری فوتبال، اعتقاد دارد که شکایت پرسپولیس از داور اول دیدار این تیم با سایپا بی فایده است.
باشگاه پرسپولیس پیشنهاد جذب گوچی فوتبال ایران را به مدیر برنامه های وی ارائه کرد تا شرایط دریافت رضایت‌نامه وی را از باشگاه هلندی دریافت کند. پیشنهادی که در همین ابتدا با مخالفت جدی باشگاه زوله هلند مبنی بر انتقال قوچان نژاد روبرو شد.
محمود یاوری پیشکسوت فوتبال ایران که از مدت ها قبل به دلیل بیماری ریوی در یکی از بیمارستان‌های اصفهان بستری شده بود دار فانی را وداع گفت.
سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب آهن خبر داد:

امسال بر جوانگرایی و بومی‌گرایی تاکید داریم

زهرا علوی گفت: امسال رقبای بسیار سرسختی داریم که هر کدام از آنها با صرف بودجه های کلان چند تن از بازیکنان ما را به خدمت گرفته اند و با ادعای قهرمانی به میدان آمده اند ولی از این بابت نگرانی نداریم چرا که اعضا تیم با انگیزه و نهایت تلاششان را خواهند کرد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان: گفت: در روز 13 آبان دانش‌آموزان به مستضعفین جهان نشان دادند که چگونه میشود مقابل مستکبران جهان ایستاد و برابر زورگویی آن‌ها سر فرود نیاورد.
رئیس هیات ژیمناستیک فارس تاکید کرد:

روند استعدادیابی ژیمناستیک در دوران کرونا ادامه یابد

رئیس هیات ژیمناستیک فارس با تاکید بر ادامه روند استعدادیابی ژیمناستیک در دوران کرونا، عنوان کرد: انتظار می‌رود مربیان و دست‌اندرکاران ژیمناستیک راهکارهای مناسبی برای احیای این حوزه اتخاذ کنند.
رئیس هیات ورزش های همگانی استان خوزستان از آغاز به کار ۵۱ ایستگاه آوای ورزش در همسایگی در این استان خبر داد و گفت: این طرح با استفاده از ۳۰ مربی در رشته‌های مختلف ورزشی تا پایان آذر میزبان مردم استان است تا ساعتی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ورزش بپردازند.