سایر

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار ورزشی ایران و جهان در حوزه های مختلف ورزشی را در سرویس ورزشی پرسون دنبال کنید.

معاون استانداری کرمانشاه:

نام نیک پهلوانان همیشه ماندگار است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: نام نیک همیشه ماندگار است و نباید احترام به پیشکسوتان در جامعه کم رنگ شود، چرا که پهلوانان از نیک نامان روزگار هستند.

سرپرست انجمن ورزش در طبیعت اعلام کرد: طبق گزارشات واصله در پایان پویش ۴۰ روزه نذر ورزشی بیش از ۶۰۰ کیلومتر توسط ورزشکاران و طبیعت دوستان از ماسکهای پزشکی و زبالهای پلاستیکی  پاک ورزی گردید.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران گفت: ۲ برادر هاکی باز این استان به نام های نیما و مانی حیدری امروز سه شنبه به نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی سالنی مردان دعوت شدند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان به اتفاق هیئت همراه با سرهنگ سلگی فرماندهی محترم نیروی انتظامی به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی دیدار و گفتگو کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر اینکه علمی شدن ورزش در استان همدان پیگیری شود، گفت: به دنبال میزبانی از تیم‌های خارجی در استان همدان هستیم.
مدیرکل دفتر بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان گفت: بنده در مصاحبه خود با رادیو ورزش عنوان کردم که عدم رویارویی ورزشکاران ما با ورزشکاران رژیم صهیونیستی براساس خواست و اراده خود ورزشکاران و مردم است و دولت و حکومت در این زمینه دخالتی ندارد.
مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان با حضور معاون وزیر ورزش، معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان، نماینده مردم نهاوند و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد و در این مراسم از زحمات مدیر پیشین اداره کل ورزش و جوانان همدان، آقای جهانشیر تقدیر و دکتر حمید سیفی بعنوان مدیر کل جدید معرفی شد.
مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان خبر داد:

طرح‌های ورزشی با پیشرفت ۸۰ درصد در خوزستان به بهره‌برداری می رسند

سیدمومنی با بیان اینکه خوزستان یکی از قطب های اصلی ورزش در کشور به شمار می رود و رسیدگی به پروژه های این منطقه برای ما بسیار مهم است گفت: طرح‌های ورزشی دارای پیشرفت ۸۰ درصدی در خوزستان، تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسند.
رییس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی آذربایجان‌شرقی:

کوزه‌کنان به قطب مسابقات اتومبیل‌رانی آذربایجان‌شرقی تبدیل می‌شود

رییس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه برای افزایش امکانات موتورسواری و اتومبیل‌رانی در سطح استان تلاش می کنیم، گفت: در این راستا قرار است ساختمان هیات متشکل از بخش اداری و خوابگاه و نیز یک پیست در شهر کوزه‌کنان احداث شود.