سایر

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار ورزشی ایران و جهان در حوزه های مختلف ورزشی را در سرویس ورزشی پرسون دنبال کنید.

همزمان با دهه مبارک فجر بهره‌برداری از ۲۲۴ پروژه و طرح ورزشی با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس‌جمهوری به صورت همزمان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
رییس کمیته ملی المپیک گفت: ۳۰ میلیارد تومان کمک مالی مستقیم، پشتیبانی از رویدادها و پرداخت هزینه‌های جاری فدراسیون‌ها از جمله اقدامات کمیته ملی المپیک در سال ۹۹ بود. حداقل ۵۰ میلیارد تومان برای رویدادهای سال آینده به بودجه پشتیبانی نیاز داریم.
رییس کمیته ملی المپیک گفت: در مجموع ورزش ایران پس از انقلاب اسلامی جهشی پیدا کرد که امروز در ورزش دنیا زبانزد است. جوانان کشورمان در ۶ رویداد جهانی در سال ۱۴۰۰ از جمله المپیک خواهند درخشید و کام ملت با این درخشش شیرین خواهد شد.
مسئول امور باشگاه‌های ورزشی لرستان گفت: برای جبران خسارات باشگاه داران استان با بخش خصوصی وارد مذاکره شده ایم چراکه تسهیلات ناچیز دولت نمی تواند این حجم از خسارات مالی را جبران کند.

پرش مرگ از ارتفاع 58 متری؛

داغ پلاسکو پس از گذشت چهار سال تازه شد

در روز گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پلاسکو اتفاقی رخ داد که مجددا داغ این حادثه فراموش نشدنی را تازه کرد. محمد بزرگی، چترباز مطرح کشور که قصد داشت با حرکتی نمادین یاد آتش نشانان شهید را زنده نگه دارد، در عین ناباوری خود نیز دچار حادثه شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد.
پهلوان کرمانشاهی آمادگی برای ثبت رکورد زدن میل باستانی با زمان ۴ تا ۱۰ ساعت و با موافقت فدراسیون در ۱۳ بهمن ماه با حضور نماینده فدراسیون، این تست در کرمانشاه برگزار خواهد شد در صورت موفقیت نامش در کتاب رکوردهای ملی ایران ثبت خواهد شد.

علی انصاریان دیگر پیشکسوت پرسپولیس که سابقه بازی کردن در استقلال را هم دارد به دلیل ابتلا به ویروس کرونا بستری شده و ظاهرا وضعیت او هم مناسب نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان قم، با توجه به استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی به منظور تکمیل، ‌بهره‌برداری ومدیریت مکان‌های ورزشی در استان،‌ گفت: احداث ۴ طرح توسعه و زیرساختی ورزش قم با اعتبار ۱۸۴ میلیارد ریال به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

تنها پینتبالیست حرفه ای استان مرکزی در گفت و گو با پرسون:

چشم انتظار حمایت مسئولان استان هستم

احمد حسینی قهرمان رشته پینتبال متولد سال ۶۷ در کرمانشاه و ساکن اراک است که به جز مدال های طلایی که در این رشته کسب کرده است در زمینه تحصیلات نیز خوش درخشیده و دارای دو مدرک لیسانس در رشته های مختلف است.
دیوید تیلور قهرمان وزن ۸۶ کیلوگرم سال ۲۰۱۸ کشتی آزاد جهان از رویارویی‌اش با جردن باروس مدعی وزن ۷۴ کیلوگرم در روزهای آینده خبر داد.