ورزش زنان

آخرین و مهمترین خبرهای ورزش بانوان ایران و جهان را با سرویس ورزشی پرسون دنبال کنید.

والیبال باشگاه‌های زنان آسیا؛

پایان کار شاگردان رشیدی با کسب عنوان هفتمی

تیم والیبال پیکان تهران در آخرین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا نماینده هنگ کنگ را شکست داد و در جایگاه هفتم قاره کهن قرار گرفت.
هاکی روی یخ بانوان آسیا؛

برتری شیر زنان ایرانی در برابر کویت

دومین دیدار بانوان ملی پوش هاکی روی یخ کشورمان در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان آسیا نیز با پیروزی مقابل تیم قدرتمند کویت به اتمام رسید.
هاکی روی یخ قهرمانی بانوان آسیا؛

پیروزی مقتدرانه بانوان ایران در گام نخست

بانوان ملی پوش هاکی روی یخ کشورمان امروز در نخستین مسابقه خود در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان آسیا به مصاف تیم هند رفتند و موفق شدند با نتیجه مقتدرانه ۱۷ بر ۱ به پیروزی برسند.
علیرضا پورسلمان، رییس فدراسیون شمشیربازی در رابطه با عدم صدور ویزا برای تیم ملی زنان ایران از سوی کشور یونان برای حضور در مسابقات جام جهانی عنوان کرد که طرف یونانی نگران بود ورزشکاران ما بخواهند در یونان پناهنده شوند و بابت این مساله گارانتی می‌خواست!
ملی‌پوش تنیس‌روی‌میز زنان:

هزینه زیاد تورها باعث سقوط رنکینگ جهانی شد

پرداخت هزینه شخصی جهت اعزام به مسابقات بین‌المللی و تورهای ورزشی باعث سقوط رنکینگ جهانی تنیس روی میز مهشید اشتری ملی‌پوش کشورمان شد.
سارا خادم‌الشریعه پدیده شطرنج زنان ایران این روزها نه به خاطر کسب عنوان قهرمانی یا مدالی جدید بلکه به دلیل مهاجرتش به اسپانیا به صدر اخبار رسیده است.
سرمربی تیم سریک گفت: خانواده آزمون تمام هدف‌شان این بود که بستری برای زنان والیبالیست و پیشرفت دختران استان گلستان را فراهم کنند، آنها نه تبلیغی از این راه انجام می‌دهند و نه درآمدی کسب می‌کنند.
مسابقه آزاد مینی گلف بانوان کشور ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ با حضور ۱۹ بازیکن از ۴ استان در سایت مینی گلف یوجیم مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد و سیما شاه محمدی از استان اردبیل، نرجس جعفری از استان قم و معصومه نوحی از استان اردبیل به تربیت اول تا سوم شدند.
پرافتخارترین مربی فوتبال بانوان ایران گفت: الان قراردادهایی که در فوتبال بانوان ما بسته می‌شود به شکلی است که شخص می‌تواند با آن زندگی کند، افزایش قیمت قراردادها در این یکی دوسال خیلی خوب بود و فکر می‌کنم انگیزه خیلی خوبی برای بانوان ما است.