آخرین وضعیت بانوی رکاب‌زن پس از حادثه آتش‌سوزی

آریانا ولی‌نژاد که به دلیل انفجار، دچار سوختگی شده بود، روند درمان خود را در بیمارستان طی کرده و به گفته پزشکان روزهای حساسی پیش‌رو دارد.
تصویر آخرین وضعیت بانوی رکاب‌زن پس از حادثه آتش‌سوزی

به گزارش سایت خبری پرسون، آریانا ولی‌نژاد هفتم اسفندماه سال جاری در منزل شخصی خود و به دلیل نشت گاز بخاری و انفجاری که صورت گرفت با سوختگی شدید مواجه شد. این سوختگی به حدی بود که وی به علت شدت جراحات وارده شده از خرم‌آباد به بیمارستانی در اصفهان منتقل شد. آخرین وضعیت این بانوی رکاب‌زن نشان می‌دهد وی روزهای حساس و سرنوشت‌سازی را پیش‌رو دارد تا از نظر پزشکی به شرایط ثابت و پایداری دست یابد. بهروز فرزاد رئیس هیات دوچرخه‌سواری استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص آخرین وضعیت این بانوی رکاب‌زن، گفت: روزانه با خانواده این ورزشکار در تماس هستیم. آنچه به من گفته شده حکایت از آن دارد که طبق آخرین آزمایش‌های صورت گرفته خوشبختانه اعضا و اندام اصلی وی شامل قلب، ریه و کلیه سالم بوده که این جای خوشحالی دارد اما با توجه به اینکه در زمان انفجار دست‌های خود را مقابل صورت گرفته است، از این ناحیه و پا بیشترین جراحات را متحمل شده که روند درمان او ادامه دارد.

وی ادامه داد: این سوختگی شدید بوده و از نوع درجه ۳ اعلام شده است. همه ما نگران هستیم تا این روزهای سخت به سلامت گذشته و آریانا به سلامت به خانه بازگردد. او الان تحت مراقبت‌های ویژه بوده و به صورت ایزوله و ملاقات ممنوع است. در روزهای آینده هم به صورت حضوری به همراه رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان لرستان قرار است بر بالین او حاضر شویم تا از نزدیک روند درمان وی را مورد بررسی قرار دهیم.

مهران رشیدی، دایی و مربی این ورزشکار ضمن تایید گفته‌های رئیس هیات لرستان، تاکید کرد: متاسفانه سوختگی آنقدر شدید بوده که هنوز درصد مشخصی به ما اعلام نشده اما آنچه مسلم است آریانا بین ۷۰ تا ۸۰ درصد دچار سوختگی شده که بیشتر آن از ناحیه دست و پا بوده و گفته می‌شود حدود سه‌ماه باید بستری باشد.

وی ادامه داد: از روز گذشته اجازه دادند آب‌میوه استفاده کند و از ساعتی پیش نیز یک وعده غذایی به او داده شده که منتظر واکنش‌های احتمالی هستیم، انشالله با دعای مردم و لطف خدا این روزهای سخت سپری خواهد شد و امیدوارم همه چیز به خوبی پیش برود. تا یک ماه آینده شرایط او بسیار مهم است و باید امیدوار بود این مدت بدون مشکل سپری شود.

منبع: ایرنا

612263