ترسناک‌ترین تیمِ فوتبال ایران!

خاتون بم شکست‌ناپذیرترین تیم حال حاضر فوتبال زنان ایران است؛ تیمی که آخرین‌بار 808 روز قبل، مقابل شهرداری سیرجان مغلوب شد.
تصویر ترسناک‌ترین تیمِ فوتبال ایران!

به گزارش سایت خبری پرسون، خاتون بم با ثبت آمار و ارقامی خیره‌کننده در مسیر دهمین قهرمانی‌اش در تاریخ لیگ برتر فوتبال زنان ایران قدم بر می‌دارد.

فوتبال زنان ایران در سالیان گذشته رشد چشمگیری داشته و توانسته توجهات را به سوی خود جلب کند. با وجود پیشرفت‌های انجام شده، یکی از باثبات‌ترین تیم‌ها در این عرصه، تیم خاتون بم محسوب می‌شود؛ تیمی که پیشتر با عنوان شهرداری بم شناخته می‌شد و بعد از تغییرات مالکیتی رخ داده به «خاتون بم» تغییر نام داد. آن‌ها در 15 دوره برگزاری لیگ برتر فوتبال زنان ایران توانسته‌اند 9 بار عنوان قهرمانی را از آن خود کنند و کسب 2 مقام نایب‌قهرمانی و 2 مقام سومی حکایت از کارنامه درخشان خاتون در فوتبال باشگاهی زنان ایران دارد.

بمی‌ها که فصل گذشته توانستند بدون باخت عنوان قهرمانی را از آن خود کنند و با دریافت 5 گل در 18 مسابقه، رکوردی تاریخی را به نام خود ثبت کردند، حالا در سودای رسیدن به رکوردهای تازه‌ای هستند. در روزهای گذشته، تساوی تیم زنان بارسلونا مقابل لوانته خبرساز شده بود؛ تیمی که یکی از پرقدرت‌ترین تیم‌های فوتبال باشگاهی زنان در سطح جهان محسوب می‌شود و بارسایی‌ها بعد از 70 بازی پیاپی برد در دیدارهای خانگی به تساوی مقابل لوانته رضایت دادند تا یک رکورد فوق‌العاده را از دست بدهند!

808 روز شکست‌ناپذیری توأمان با 43 برد

خاتون بم شکست‌ناپذیرترین تیم حال حاضر فوتبال زنان ایران است؛ تیمی که آخرین‌بار در هفته چهارم چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان مقابل شهرداری سیرجان مغلوب شد و بعد از آن، دیگر بمی‌ها تن به شکست دادند که ماحصل این روند درخشان، کسب 2 قهرمانی پیاپی بود. نگاهی به آمار و ارقام نشان می‌دهد که خاتون بم بعد از پذیرش باخت مقابل شهرداری سیرجان، در 48 مسابقه توانست 43 بار برنده شود و 5 تساوی هم در کارنامه آن‌ها دیده می‌شود که رکوردی بی‌نظیر و فوق‌العاده است.

208 گل در 48 مسابقه؛ ترسناک‌ترین تیمِ فوتبال ایران!

شاگردان مرضیه جعفری در شرایطی مقابل شهرداری سیرجان در هفته چهارم لیگ چهاردهم متحمل شکست یک بر صفر شدند که بعد از آن مسابقه، در 46 دیدار از 48 مسابقه‌شان موفق به گلزنی شدند و آمار خیره‌کننده 208 گل در طول این مدت در کارنامه خاتون بم دیده می‌شود؛ آن‌هم در حالی‌که تنها 16 بار دروازه بمی‌ها در طول 48 دیدار اخیر باز شده است! آن‌ها فصل گذشته در نبرد با سپاهان اصفهان به تساوی بدون گل رضایت دادند و در فصل جاری هم مقابل پالایش گاز ایلام با تساوی 0-0 متوقف شدند اما ناکامی در گلزنی در این 2 مسابقه هم سد راه ثبت آمار حیرت‌انگیز بمی‌ها نشده است. جدول گلزنان فصل جاری در حالی چینش شده که نگین زندی و زهرا قنبری، 2 ستاره خط حمله خاتون با 12 گل مشترکاً صدرنشین هستند و سارا دیدار، پدیده جوان بمی‌ها هم با 11 گل در رتبه سوم حضور دارد تا جدول گلزنان در قُرُق شاگردان جعفری باشد!

سرنوشت‌سازترین جمعه سال در انتظار خاتون

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان ایران در دوره شانزدهم با حضور 10 تیم و در قالب 18 هفته قرار است برگزار شود که 12 هفته از مسابقات برگزار شده و خاتون توانسته در طول این 12 دیدار، 32 امتیاز کسب کند و صدرنشین باشد. بمی‌ها که در سودای دورقمی‌کردن شمار قهرمانی‌هایشان هستند، امیدوارند بتوانند به این مهم در پایان فصل جاری دست پیدا کنند. شهرداری سیرجان و ملوان بندرانزلی، نزدیک‌ترین تعقیب‌کنندگان خاتون هستند که 28 امتیاز دارند.

بمی‌ها باید روز جمعه چهارم اسفندماه در ورزشگاه امام علی سیرجان به مصاف شهرداری سیرجان بروند که باید دید در این مسابقه، خاطره شکست لیگ چهاردهم تکرار خواهد شد و بعد از 48 مسابقه شکست‌ناپذیری، شاگردان مرضیه جعفری در دوئلی حساس و سرنوشت‌ساز در کورس قهرمانی مغلوبِ حریف هم‌استانی می‌شوند یا با کسب پیروزی در دربی استان کرمان، گامی بلند در مسیر قهرمانی برخواهند داشت. با توجه به توان فنی خاتون و عملکرد خیره‌کننده این تیم در طول سالیان گذشته، به نظر می‌رسد برد مقابل شهرداری سیرجان می‌تواند آن‌ها را در یک‌قدمی کسب عنوان قهرمانی قرار بدهد اما اگر سناریو لیگ چهاردهم تکرار شود و آن‌ها مقابل شهرداری سیرجان مغلوب شوند، آنگاه هم رکورد 48 بازی پیاپی شکست‌ناپذیری‌شان از بین می‌رود و هم اینکه حریف هم‌استانی را در یک‌قدمی خود در کورس قهرمانی خواهند دید!

منبع: عصرایران

600673