حواس مسؤولان فدراسیون به فوتبال بانوان نیست

بازیکنان تیم فوتبال سپاهان با حضور در باشگاه ارمنستانی به عنوان لژیونر، ناهنجاری فرهنگی به جا گذاشته‌اند.
تصویر حواس مسؤولان فدراسیون به فوتبال بانوان نیست

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ مدتی پیش خبر حضور چند تن از بازیکنان فوتبال بانوان کشورمان در باشگاه پیونیک ارمنستان رسانه‌ای شد.

باشگاه پیونیک ارمنستان قهرمان فصل گذشته لیگ فوتبال بانوان این کشور قرار است، در دور مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا بازی کند که فاطمه عادلی و هاجر دباغی فوتبالیست‌های اصفهانی تیم فوتبال سپاهان را برای این رقابت‌ها به خدمت گرفت.

در تصاویری که این باشگاه ارمنستانی برای معرفی بازیکنان ایرانی خود استفاده کرده است، اتفاقات عجیبی به چشم می‌خورد که قابل تأمل است.

بازیکنان ایرانی این تیم در حالی که حجاب به سر دارند، با دستان برهنه عکس گرفته‌اند و مشخص نیست که این بانوان چه تعریفی از حجاب دارند که فقط پوشاندن سر را کافی دانسته‌اند.

از سوی دیگر جای سؤال است که مسؤولان و ارکان فدراسیون فوتبال چطور هیچ نظارتی برای حضور بانوان فوتبالیست کشورمان در کشورهای خارجی ندارند و چه کسی باید جلوی این ناهنجاری‌های فرهنگی را بگیرد.

امیدواریم ارکان فدراسیون فوتبال و همچنین باشگاه سپاهان به این موضوع ورود کرده و اجازه ندهند برخی از بانوان فوتبالیست معنای جدیدی به استفاده از حجاب برای ورزش بدهند.

منبع: فارس

717722