فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: فوتبال تنها ورزشی است که در چشم همه هست و اگر قرار باشد مسائلی مثل رمالی در آن پدیدار شود باید بگویم که این فوتبال 20 سال به عقب خواهد رفت.
پیغام جالب ستاره انگلیسی به کروس:

دیدن بازی تو خیلی خاص است +عکس

ستاره آینده دار انگلیسی پس از پیروزی رئال مادرید مقابل لیورپول به تمجید از تونی کروس پرداخت.
اقدام عجیب کمیته داوران لالیگا؛

انتخاب یک داور جنجالی برای ال کلاسیکو

کمیته داوران لالیگا در اقدامی بحث‌ برانگیز «متئو لاهوز» را به عنوان داور ال‌کلاسیکو روز یکشنبه انتخاب کردند.
تیم‌های فوتبال رئال مادرید و منچسترسیتی به ترتیب برابر لیورپول و دورتموند در دور رفت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به پیروزی دست پیدا کردند.
با سرپرست‌های تاریخی تیم ملی فوتبال ایران آشنا شویدY

از «رییس» تا «تیمسار»!

حضور نام‌های بزرگ و باسابقه به عنوان سرپرست تیم ملی در ادوار گذشته، وزن و جایگاه سرپرستی تیم ملی را در حد سرمربی تیم ملی سنگین کرده و جامعه فوتبال انتظار دارند افراد شناخته شده برای این سمت انتخاب شوند.
مراسم مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال (یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ ، از ساعت ۱۵ در سالن روابط عمومی سازمان لیگ و به صورت آنلاین و غیر حضوری برگزار شد وتیم تراکتوردراراک میهمان تیم آلومینیوم خواهد بود.
یک سایت هندی در آستانه آغاز لیگ قهرمانان آسیا نوشت: تیم گوا هند در لیگ قهرمانان آسیا در گروه سختی قرار گرفته است اما سخت‌ترین رقیب، بدون شک پرسپولیس است. تیمی که قهرمان ایران و نایب قهرمان دور قبل آسیاست.
تیم فوتبال پورتو در حالی فردا شب در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با چلسی بازی می‌کند که مهدی طارمی و «سرجیو اولیویرا» دو بازیکن کلیدی خود را در اختیار ندارد.