فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

باخت بزرگی دیگر برای بارسلونا؛

کومان، مسی را به جام می‌رساند؟

رونالد کومان در دیدار ال کلاسیکو مقابل یک نام بزرگ دیگر شکست خورد تا یک سوال اساسی برای طرفداران بارسلونا مطرح شود، اینکه آیا این تیم می‌تواند در این فصل قهرمانی را تجربه کند؟
هافبک تیم پرسپولیس گفت: همه می دانند لیگ قهرمانان از حساسیت بالایی برخوردار است زیرا نه فقط نام پرسپولیس بلکه نام ایران هم در میان است.

ناصر ابراهیمی در گفت‌و‌گو با پرسون؛

پرسپولیس پتاسیل بهتر شدن را دارد/ مشکل گلزنی باید حل شود

مربی سابق پرسپولیس گفت: به نظر من برای رفع  مشکل گلزنی باید علاوه بر تمرینات اختصاصی برای عناصر تهاجم تیم و چارچوب شناسی بیشتر برای آنها، باید در زمینه روحی و روانی نیز با آنها کار شود تا این موضوع هر چه زودتر حل شود.
حساب رقابت درون زمین بین ما و تیم‌های عربستانی همیشه از سایر کشورهای حوزه خلیج فارس جداست؛ دو رقیب بزرگ و دو تیم مدعی سروری غرب آسیا. این بُرد در حالی رقم خورد که برای اولین بار بعد از سه سال یک تیم ایرانی در خاک عربستان به میدان می‌رفت؛ آغازی باشکوه برای جواد نکونام در اولین بازی آسیایی به عنوان سرمربی که هرگز شبیه مربی نتیجه گرا نبود.
هفته سی ام لالیگا؛

قوهای سپید؛ فاتحان لالیگا

رئال مادرید با برتری مقابل بارسلونا شانس خود را برای قهرمانی در لالیگا بیشتر کرد.
واکنش گوا هند به بازی با پرسپولیس؛

شکست غول ایرانی محال است

وب سایت رسمی گوا هند در مطلب طولانی به بررسی پرسپولیس پرداخته و اعلام کرده است که شکست دادن این غول ایرانی، تقریبا غیرممکن است.
زننده گل قهرمانی استقلال در گفت و گو با پرسون:

از همه عقب افتادیم، حتی کشورهای عربی

51 سال پیش در چنین روزی مسعود معینی در امجدیه گل قهرمانی استقلال را در مقابل هاپوئل به ثمر رساند. بعد از آن استقلال یک بار دیگر در 30 سال پیش قهرمانی تکرار کرد اما بعد از آن دیگر هرگز نتوانست و هواداران تیم آبی هنوز در حسرت ستاره سوم هستند. مسعود معینی که در نخستین قهرمانی آسیایی استقلال گل قهرمانی را زد از آن مسابقه و دلایل قهرمان نشدن استقلال اکنون را می گوید.