وضعیت جسمانی روزبه چشمی برای بازی با تراکتور

هافبک استقلال ممکن است در بازی مقابل تراکتور هم در ترکیب تیمش حضور نداشته باشد.
تصویر وضعیت جسمانی روزبه چشمی برای بازی با تراکتور

به گزارش سایت خبری پرسون، روزبه چشمی، کاپیتان دوم تیم استقلال از دوشنبه به تمرینات استقلال برمی‌گردد و در صورت صلاحدید ریکاردو ساپینتو می‌تواند در هفته پایانی لیگ برتر به میدان برود.روزبه چشمی پیش از بازی با مس رفسنجان و در آخرین جلسه تمرین استقلال حاضر نشد و مشخص شد بعد از مشورت با ریکاردو ساپینتو و تیم پزشکی باشگاه تصمیم گرفته دست خود را جراحی و از دردی که هفته‌ها با او بود، خلاص شود.

به همین دلیل در سفر به رفسنجان تیم را همراهی نکرد و ریکاردو ساپینتو هم در غیاب این بازیکن به زبیر نیک‌نفس بازی داد که نمایش خوبی در ترکیب تیم آبی داشت. هافبک دفاعی استقلال از دوشنبه می‌تواند به تمرینات برگردد و حتی در هفته پایانی لیگ برتر در ترکیب تیم استقلال به میدان بیاید. البته با توجه به نمایش خوب زبیر نیک‌نفس در بازی با مس رفسنجان و همچنین مراقبت بیشتر از روزبه چشمی ممکن است ریکاردو ساپینتو در مصاف با تراکتور هم به کاپیتان دوم تیمش استراحت بدهد تا با خیال آسوده مهیای بازگشت دوباره به ترکیب شود.

مصاف استقلال – تراکتور از هفته پایانی لیگ برتر دوشنبه هفته جاری در استادیوم آزادی برگزار می‌شود و استقلال به دنبال پایان خوب لیگ برتر و همچنین جبران شکست در بازی رفت است. در بازی قبلی استقلال علاوه بر روزبه چشمی، ریکاردو ساپینتو به آرش رضاوند هم استراحت داد تا قدری مصدومیت وی از ناحیه مچ پا که هفته‌ها با اوست، بهتر شود. البته با توجه به اینکه بازی استقلال و تراکتور خیلی از بعد نتیجه برای استقلال حائز اهمیت نیست و قهرمانی از چنگ تیم استقلال در آمده، بعید نیست ساپینتو برای حفظ روزبه و برای اینکه سلامتی‌اش را به خطر نیندازد از زبیر نیک‌نفس استفاده کند.

زبیر در بازی با مس نشان داد که چقدر حضورش در تیم استقلال ارزشمند است و گذشتن از نام او سخت خواهد بود. استقلال باید آخرین بازی خود را در ورزشگاه آزادی مقابل تراکتور برگزار کند، بازی‌ای که از نظر امتیازی چندان سودی برای استقلال ندارد و شاید درصدی از بعد حیثیتی بازیکنان استقلال حاضر باشند شاگردان خمس را در ورزشگاه آزادی به زحمت بیندازند. تمام اتفاقات در جام حذفی برای تیم استقلال مهم است و از این لحاظ این احتمال وجود دارد که علی‌رغم آماده شدن روزبه اما زبیر مقابل تراکتور بازی کند.

منبع: ایلنا

485537