پاسخ جالب لاپورتا به بازگشت مسی در جشن قهرمانی بارسلونا

رئیس باشگاه بارسلونا در جشن قهرمانی درباره بازگشت ابرستاره آرژانتینی صحبت کرد.

تصویر پاسخ جالب لاپورتا به بازگشت مسی در جشن قهرمانی بارسلونا

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته در دربی کاتالونیا با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسید تا 4 هفته مانده به پایان قهرمانی شاگردان ژاوی مسجل شود.

خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا بعد از قهرمانی زودهنگام به احتمال انتقال لیونل مسی به نیوکمپ در ماه های آینده در گفتگوی خود با جرارد رومرو خبرنگار سرشناس نشریه اسپورت گفت: ما هر کاری که ممکن است برای بازگرداندن مسی به بارسلونا انجام خواهیم داد.

باشگاه بارسلونا در تلاش است تا تراز مالی اش را کاهش دهد تا طبق قوانین لالیگا بتواند بازیکن جدید به خدمت بگیرد. مدیران باشگاه بارسلونا در تلاش هستند تا با فروش چندین بازیکن بتوانند این تراز را کاهش داده و رضایت لالیگا را برای برگرداندن مسی جلب کنند.

طبق آخرین اخبار از رسانه اسپانیا لالیگا هنوز به بارسلونا در این زمینه مجوز نداده است. باشگاه الهلال عربستان در طرف مقابل با پیشنهاد نجومی به مسی رقیب اصلی بارسلونا است.

رسانه های عربستان از توافق نهایی مسی با الهلال خبر می دهند ولی هنوز تصمیم نهایی مسی مشخص نیست و باید تا دو ماه آینده منتظر ماند تا مشخص شود این اعجوبه چه تصمیمی برای آینده اش می گیرد.

منبع: فارس

485393