رغبتی: تصمیم‌گیری در خصوص سرمربی تیم امید وظیفه فدراسیون فوتبال است

مشاور وزیر ورزش تصمیم‌گیری درخصوص انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید را در حیطه وظایف فدراسیون فوتبال دانست.

تصویر رغبتی: تصمیم‌گیری در خصوص سرمربی تیم امید وظیفه فدراسیون فوتبال است

به گزارش سایت خبری پرسون، علی رغبتی در حاشیه دوازدهمین نشست ستاد عالی المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پاراآسیایی با مثبت ارزیابی کردن این نشست، اظهار داشت: در جلسات گذشته نسبت به دو گروه به جمع‌بندی رسیده بودیم و امروز گروه سوم را ارزیابی کرده و به نتایج خوبی دست پیدا کردیم.

مشاور وزیر ورزش و جوانان درخصوص تصمیم ستاد برای حضور تیم ملی امید اظهار داشت: در این خصوص بررسی‌ها صورت گرفت و این نتیجه حاصل شد که تیم به بازی‌های آسیایی اعزام شود. در مورد تیم فوتبال دختران هم قرار شد، بررسی مجدد صورت گرفته تا در مورد این تیم هم تصمیم‌گیری درستی انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به هفته‌های پایانی لیگ و اینکه بخش زیادی از بازیکنان در تیم‌های باشگاهی حضور دارند، دلایل قانع‌کننده‌ای بود که از سوی رئیس فدراسیون فوتبال مطرح شد. برای همین اعلام آمادگی جهت حضور تیم ملی فوتبال تاکنون به طول انجامید.

مشاور وزیر ورزش و جوانان درخصوص سرمربی تیم ملی امید فوتبال اظهار داشت: طبق صحبت‌هایی که تاج داشت، موضوع سرمربی چند روز آینده مشخص خواهد شد.

علی رغبتی ادامه داد: تعدادی از رشته‌ها مجوز اعزام گرفتند. به‌عنوان مثال، تیروکمان ریکرو دختر و پسر با توجه به اینکه مسابقات کسب سهمیه بازی‌های المپیک جز بازی‌های آسیایی هانگژو است، کمانداران ریکرو در کنار تیم کامپوند اعزام می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به حضور سایر ورزشکاران در این دوره از بازی‌ها اشاره کرد و افزود: یک دختر جودوکار و یک دختر تنیسور اعزام خواهند شد و در شمشیر بازی نیز به همین نحو عمل خواهد شد.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در خصوص حضور تیم ملی هندبال دختران گفت: در مورد دو تیم هندبال پسران و والیبال دختران، اسلالوم دختران و ورزشکاران سوارکاری باید مجددا مورد بررسی قرار گیرد تا تصمیم نهایی گرفته شود.

رغبتی خاطر نشان کرد: در مورد سایر رشته‌ها ستاد به جمع‌بندی نرسید و ما بقی رشته‌ها که از آن‌ها صحبت نشد قطعا اعزام خواهند شد.

وی با تاکید بر این‌که مشکل زمانی برای اعلام ترکیب نهایی کاروان اعزامی نداریم، اظهار داشت: در فرصت مشخص شده، اسامی ورزشکاران را اعلام خواهیم کرد. در خصوص بقیه رشته‌ها نیز تا بعد از زمان قرعه‌کشی، فرصت داریم. حذف کردن و اعزام نکردند ورزشکاران کار سختی است و هیچ‌یک از اعضا ستاد مایل نیستند به این مرحله برسند. با توجه به نفرات خوبی که در رشته‌های مختلف داریم به‌سختی ورزشکاران و رشته‌ها را انتخاب می‌کنیم.

منبع: ایرنا

485152