فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

هروویه میلیچ مدافع سابق تیم استقلال با بیان اینکه شرط اول فرهاد مجیدی بازگشت او بوده است، از احمد مددی مدیرعامل باشگاه انتقاد کرد و گفت: مددی هنگام رفتن می‌خواهد استقلال را ضعیف کند.
باشگاه الاهلی قطر که با کنعانی زاده گان به توافق رسیده است منتظر حضور این بازیکن در باشگاه و پشت سرگذاشتن تست پزشکی است.
سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس پس از باخت سه‌شیر مقابل ایتالیا در ضربات پنالتی فینال یورو ۲۰۲۰ مسئولیت این باخت را که تأثیری مستقیم با تعویض‌های او داشت، برعهده گرفت.
دستور مجیدی به بازیکنان استقلال:

حق صحبت درباره دربی را ندارید

فرهاد مجیدی از بازیکنان تیمش و کادرفنی استقلال خواست تا کسی درباره دربی مصاحبه نکند.
یحیی گل محمدی در دو نوبت پیاپی و حتی بعد از بازی با آلومینیوم اسم مدیرعامل استقلال را آورد و علیه او مصاحبه کرد اما راز مصاحبه‌های یحیی چیست؟
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: از انتخاب باشگاه بواویشتا بسیار خوشحالم و از اینکه به این سطح رسیده‌ام احساس غرور می‌کنم.
در صورتی که باشگاه استقلال در هر زمان مطالبات دیاباته را پرداخت کند پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه فورا باز خواهد شد و در نامه ارسالی به فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال این موضوع تاکید شده است.
باشگاه استقلال حدود ۳ ماه است که پنجره نقل و انتقالاتی‌اش به خاطر پرونده‌های خارجی‌اش بسته شده است و مدیران استقلال راه‌حلی برای آن در نظر نگرفته‌اند.
مدیر برنامه‌های ژائو پدرو ستاره برزیلی باشگاه کالیاری ایتالیا از تماس مسئولان باشگاه الهلال عربستان برای جذب این بازیکن خبر داد.