خداحافظی ناگهانی سرمربی تیم ملی آرژانتین

سرمربی تیم ملی آرژانتین بعد از پیروزی مقابل برزیل از خداحافظی صحبت کرد.

تصویر خداحافظی ناگهانی سرمربی تیم ملی آرژانتین

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم های ملی آرژانتین و برزیل بامداد امروز(چهارشنبه) در رقابت های مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در ورزشگاه ماراکانا به مصاف هم رفتند که این بازی پرحاشیه و جنجالی با نتیجه یک بر صفر به نفع قهرمان جام جهانی به پایان رسید.

اما بعد از این برد شیرین به آرژانتینی ها شوک بزرگی وارد شد لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، پس از پیروزی داشاره کرد که ممکن است از سمتش کناره گیری کند.

اسکالونی به طور منظم در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی ظاهر شد، اما اظهارات گسترده‌ای در مورد آینده‌اش بیان کرد و سپس بدون اینکه سؤالی مطرح کند، اتاق را ترک کرد.

او گفت: «باید در مورد کاری که می‌خواهم انجام دهم خیلی فکر کنم. این یک خداحافظی یا چیز دیگری نیست. موانع بسیار بالا هستند و ادامه دادن آن پیچیده است... این تیم ملی به مربی نیاز دارد که تمام انرژی ممکن را داشته باشد و حالش خوب باشد.

وی افزود: من باید خیلی فکر کنم. ادامه دادن سخت است. ادامه بردن سخت است... مانع بسیار بالا هستند.

اسکالونی، بازیکن سابق تیم ملی، یک دوره پنج ساله موفق به عنوان سرمربی آرژانتین را پشت سر گذاشته است. او در سال ۲۰۲۱ قهرمان کوپا آمریکا شد پس از آن یک سال بعد با اولین قهرمانی آرژانتین در جام جهانی از سال ۱۹۸۶ و سومین قهرمانی در مجموع، آن را به دست آورد.

منبع: مشرق

559501