فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

تمرین روز دوشنبه سرخپوشان پایتخت طبق برنامه کادر فنی برای دربی جام حذفی در مرحله یک چهارم این مسابقات، از ساعت ۱۱ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.
مدافع ملی پوش پرسپولیس که زمانی در تیم استقلال شاگرد علیرضا منصوریان بود و پس از پارگی رباط صلیبی با نظر مستقیم این مربی از جمع آبی ها اخراج شد، هنوز آن دوران را فراموش نکرده است.
از اردوی سرخپوشان تهرانی خبرمی رسد که یحیی گل محمدی و مربیان پرسپولیس مرتب به مدافعان و هافبک های دفاعی تیم خود در تمرینات یادآوری می کنند که مراقب مهدی قایدی باشند.
بوژیدار رادوشویچ دروازه‌ بان کروات و معترض باشگاه پرسپولیس پس از صحبت با یحیی گل‌محمدی راضی به بازگشت شد و چهارشنبه در تمرینات شرکت می‌کند.
نایب‌رئیس هیات مدیره باشگاه فولاد با ابراز رضایت از عملکرد جواد نکونام در دو فصل حضورش در این باشگاه، گفت: از آذری خواستیم که برنامه‌های جواد نکونام را برای فصل آینده دریافت کند و اگر به توافق رسیدیم حتما در کنار او خواهیم ماند.
مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تأکید کرد که با این باشگاه برای فصل آینده هم قرارداد دارد و مذاکره‌اش با باشگاه‌های دیگر حرفه‌ای نیست.
هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس گفت: شکست در دیدار فینال مقابل ایتالیا تا پایان حرفه‌مان کام ما را تلخ خواهد کرد اما فوتبال همین است.
یک رسانه سوری از رفع محرومیت ستاره تیم ملی این کشور قبل از دیدار با ایران در انتخابی جام جهانی خبر داد.
قطعا در هیچ جای جهان وقتی تیم فوتبالی در یک مسابقه مهم به گل می رسد، طرفدارانش ماتم نمی گیرند و طرفداران تیمی که گل خورده هم شادی نمی کنند. اما این اتفاق در تلویزیون ایران می افتد.