فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

مهاجم نفت مسجدسلیمان پس از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن بیهوش و به بیمارستان منتقل شد.
دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس که بعد از صحبت با سرمربی تیمش راضی با بازگشت شده بود، ساعت ۲۲ سه شنبه شب وارد تهران شد.
در اکثر سال‌های گذشته قهرمانی در جام جهانی، جام ملت‌های اروپا و کوپا آمریکا نقش مهمی را در اتتخاب برنده توپ‌طلای آن سال ایفا کرده و حالا با همین فرمول لیونل مسی شانس زیادی برای کسب توپ‌طلای هفتم دارد.
تیم منتخب یورو ۲۰۲۰ با حضور ۵ بازیکن از ایتالیای قهرمان و ۳ بازیکن از انگلیس نایب‌قهرمان معرفی شد.
شاهین بیانی کاپیتان اسبق استقلال می گوید شاگردان مجیدی باید تمام تمرکز خودشان را در رویارویی با پرسپولیس بگذارند چرا که اگر در لیگ برتر دستمان به جام نمی رسد می‌توانیم در جام حذفی به مقام قهرمانی برسیم.
داریوش مصطفوی:

به من گفتند استعفا بدهم!

داریوش مصطفوی که این روزها به عنوان مدیر تیم امید انتخاب شده سال گذشته مصاحبه ای جنجالی علیه کفاشیان و نحوه جدایی‌اش از فدراسیون فوتبال انجام داده بود.
فرهاد مجیدی از بازیکنان استقلال خواسته قبل از دربی جام حذفی مصاحبه نکنند و قاعدتاً خودش هم نباید به کنفرانس خبری قبل از دربی برود.
هادی شکوری پیشکسوت استقلال گفت: متأسفانه اگر دو بازیکن در زمین با هم درگیر و محروم شوند، می‌گویند آنها جنبه نداشتند، این در حالی است که خودشان این تنش‌ها را ایجاد می‌کنند.
دو بازیکن پرسپولیس تا این لحظه قطعاً دربی حذفی را از دست داده‌اند اما استقلال بدون مصدوم و محروم در این دیدار حاضر خواهد شد.