پرداخت «پاداش پای سکو» به مدال‌آوران بازی‌های پاراآسیایی در هاله ای از ابهام

با وجود گذشت حدود یک ماه از اتمام بازی‌های پاراآسیایی، پاداشی که با عنوان «پاداش پای سکو» برای مدال‌آوران این بازی‎‌ها در نظر گرفته شده بود هنوز پرداخت نشده است.

تصویر پرداخت «پاداش پای سکو» به مدال‌آوران بازی‌های پاراآسیایی در هاله ای از ابهام

به گزارش سایت خبری پرسون، کمیته ملی پارالمپیک سه ماه پیش از بازی های پاراآسیایی پرداخت پاداش پای سکو به مدال آوران این بازی ها را مصوب کرد.

بر این اساس مصوب شد که طلایی های هانگژو ۵۰۰ میلیون تومان دریافت کنند. این پاداش برای مدال آوران نقره و برنز بازی‌ها به ترتیب ٢٠٠ و ١٠٠ میلیون تومان در نظر گرفته شد.

کمیته ملی المپیک هم چنین پاداشی - البته با رقم متفاوت- را برای مدال آوران بازی های آسیایی مصوب کرده بود. این کمیته در کمترین زمان ممکن پس از کسب مدال ورزشکاران در هانگژو اقدام به پرداخت پاداش مصوب آنها کرد.

کمیته ملی پارالمپیک اما پرداخت پاداش پای سکو به مدال آوران بازی های پاراآسیایی را به تهران کشاند. این کمیته ۱۰ روز پس از اتمام این بازی ها پاداش طلایی ها را در اختیارشان قرار داد آنهم به صورت نصفه و نیمه، اینگونه که پاداش تیمی رشته ای مانند والیبال نشسته بر خلاف تاکید غفور کارگری مبنی بر برابری پاداش رشته‌های تیمی با رشته‌های انفرادی، به صورت نصف پرداخت شد.

از طرفی تا به امروز پاداش دیگر ورزشکاران که در بازی های پاراآسیایی صاحب مدال نقره یا برنز شدند هم هنوز پرداخت نشده است همانطور که هنوز هیچ یک از مربیان پاداش خود را دریافت نکرده اند.

منبع: مهر

559342