فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

مدافع چپ پایی که در این فصل به استقلال پیوست و به دلیل مصدومیت همراهی کردن این تیم را از ابتدای فصل از دست داد، حالا مصدومیت را پشت سر گذاشته و در تمرینات گروهی تیمش حضور دارد.
سرپرست تیم ملی والیبال توضیحاتی درباره حضورش در لیگ برتر ارائه داد و افزود: صحبت‌هایی با باشگاه مس رفسنجان انجام داده‌ام و برای حضور در لیگ تمایل به همکاری دارم.

فدراسیون فوتبال ایران روزهای عجیبی را سپری می‌کند؛ در شرایطی که این نهاد آماده می‌شود تا سریع‌ترین صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی را جشن بگیرد ولی در پیچ‌و‌خم دو موضوع بحث‌برانگیز گیر افتاده که هر‌روز عرصه بر آن تنگ و تنگ‌تر می‌شود: یکی اساسنامه و دیگری موضوع ورود زنان به ورزشگاه‌های ایران.
کلاه گشاد دربی بر سر فوتبال ایران؛

توهین به شعور مخاطب به چه قیمتی؟

قسمت نودوهفتم دربی پایتخت، نه خوب آغاز شد و نه پایان خوبی داشت، مثل خیلی از قسمت‌های قبلی‌اش در این تاریخ ۵۳ ساله سرد و بی‌روح و بی منطق بود، مثل یک فیلم سینمایی پر زرق و برق و گول‌زننده که در محتوا خالی از حرفی برای گفتن است.
پرسپولیس چهار تا خطا گرفت که سه تای آن به خاطر اعتراض بوده و همین گویای کل بازی است.اما بزرگترین علت اینکه چرا بازی به این شکل درآمد را می‌توان نبود تماشاچی دانست.