این مربی تا ۴۰ روز دیگر علیه استقلال حکم می‌گیرد!

کادر مدیریتی جدید باشگاه استقلال حتماً باید تابستان امسال پرونده شکایت‌های بین المللی علیه آبی پوشان را ببندند.
تصویر این مربی تا ۴۰ روز دیگر علیه استقلال حکم می‌گیرد!

به گزارش سایت خبری پرسون، اگرچه شرایط مالی باشگاه استقلال در قیاس با یک سال گذشته تا حدی امیدوار کننده‌تر شده و هواداران به مالک جدید دل بسته‌اند تا بتواند دغدغه‌های مادی باشگاه را مرتفع کند اما نمی‌توان این واقعیت را کتمان کرد که استقلالی‌ها همچنان با چند پرونده شکایت بین المللی دست و پنجه نرم می‌کنند و طبق قوانین جهانی، فارغ از اینکه چه کسی رئیس هیئت مدیره یا مدیرعامل باشد، باید مسئولیت تمام این پرونده‌ها را بر عهده بگیرد.

یکی از ماجراهایی که می‌تواند در تابستان امسال دردسر بزرگی برای استقلال درست کند، بحث شکایت ریکاردو ساپینتو است. مردی که در دادگاه بدوی علیه استقلال حکم گرفت ولی استقلالی‌ها لایحه دفاعیه تنظیم کردند تا هم به جهت دریافت مجوز حرفه‌ای زمان بخرند و هم اینکه امیدوارند در این ماجرا نیز مانند داستان عزیزبک آمانوف از رقم پرداختی به سرمربی سابق خود بکاهند. آخرین خبرهای رسیده در مورد ریکاردو ساپینتو حکایت از آن دارد که دادگاه عالی ورزش به استقلالی‌ها اعلام کرده است حکم شکایت سرمربی سابق این باشگاه حداکثر تا ۱۲ مرداد امسال صادر می‌شود و استقلالی‌ها ۴۰ روز فرصت دارند تا قبل از صدور حکم پیرامون این پرونده به صورت خصوصی با وکلای ساپینتو وارد گفتگو شده و پرونده را در قالب توافق دوجانبه ببندند در غیر این صورت حکم صادر می‌شود و آنگاه همه چیز باید دقیقاً طبق حکم صادره جلو برود. البته این سیگنال هم به استقلالی‌ها داده شده که ۱۲ مرداد حداکثر زمان ممکن برای این پرونده است و بر اساس قانون، قاضی پرونده دادگاه عالی ورزش می‌تواند زودتر از زمان مذکور هم حکم خود را بدهد.

واقعیت امر این است که احتمال تبرئه شدن استقلال از بابت مطالبات ریکاردو ساپینتو بسیار کم است و این باشگاه نهایت تلاش خود را به کار بسته تا از میزان رقم پرداختی به او در حکم نهایی بکاهد.

منبع: خبرورزشی

693825