سرمربی پرسپولیس باید زودتر انتخاب شود/ هر مربی نیاز به زمان دارد

کارشناس فوتبال گفت: زمانی که مربی جدیدی وارد یک تیم می شود نیاز به زمان دارد تا نفکرات خود را بین بازیکنان و اعضای تیم جا بیاندازد و به همین جهت سرمربی پرسپولیس باید زودتر انتخاب شود.
تصویر سرمربی پرسپولیس باید زودتر انتخاب شود/ هر مربی نیاز به زمان دارد

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم فوتبال پرسپولیس در فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد بالاتر از تیم‌های استقلال تهران و سپاهان با ۶۸ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یابد. پی از پایان لیگ برتر، «اوسمار ویه را» از این باشگاه جدا شد و علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس هم قرارداد خود را به صورت یک‌طرفه با این باشگاه فسخ کرد.

سیامک رحیم پور کارشناس فوتبال در رابطه با آخرین وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: در فوتبال روز دنیا ما مشاهده می‌کنیم که زمانی قرارداد یک مربی در پایان فصل به اتمام می‌رسد، باشگاه‌ها اقدام به معرفی مربی جدید تیم خود برای فصل آینده می‌کنند. زمانی که فصل به پایان می‌رسد و تازه باشگاه‌ها به دنبال انتخاب سرمربی هستند این موضوع باعث خواهد شد تا فرصت‌های زیادی را از دست دهند.

هر مربی نیاز به زمان دارد تا تفکرات خود را جا بیاندازد

او ادامه داد: بازیکنان فعلی پرسپولیس مطابق با نظر یحیی گل محمدی به خدمت گرفته شده بودند و اوسمار هم از آنها به خوبی استفاده کرد اما مشخص نیست مربی‌ای که می‌آید چه نوع تفکری داشته باشد. هر مربی برای اینکه بتواند تفکرات خود را در تیم جا بیاندازد نیاز به زمان داد. کارد مدیریتی پرسپولیس در سال‌های اخیر تجربیات زیادی را کسب کرده است و می‌داند که باید هرچه سریع‌تر اقدام به جذب سرمربی کنند تا اگر او نتواند با بازیکنان فعلی کار کند مدیریت سریع‌تر نفرات مد نظر او را جذب کنند.

استقلال و پرسپولیس باید حمایت شوند

رحیم پور افزود: زمانی که پرسپولیس و استقلال در مسابقات آسیایی شرکت می‌کنند برای ما وجه ملی دارند و به همین منظور باید از هر دو تیم حمایت شود. هر دو تیم مکمل هم هستند و اگر پرسپولیس قوی باشد، استقلال خود را تقویت خواهد کرد و بالعکس. ما چه بخواهیم چه نخواهیم باید نسبت به این دو تیم حساس باشیم تا هر دو باشگاه خود را تقویت کنند.

بیرانوند باید مشاوران خوبی را برای خود در نظر بگیرد

او در رابطه با فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس گفت: بیرانوند یک بازیکن بزرگ است و در عرصه ملی یک سرمایه به حساب می‌آید. به نظرم افرادی که به بیرانوند مشورت می‌دهند او را به راه خوبی هدایت نمی‌کنند و او باید مشاوران خود را عوض کند. به نظرم او به تیم خود علاقه مند است و باید تصمیمی بگیرد تا تیم با چالش کمتری رو به رو شود.

سرمربی پرسپولیس باید زودتر انتخاب شود

رحیم پور خاطر نشان کرد: پرسپولیس باید در ۳ جام به مصاف حریفان خود برود و برای کسب عنوان قهرمانی بجنگد. قطعاً تعداد بازیکنان بیشتر به پرسپولیس کمک خواهد کرد تا فاصله بین بازیکنان ثابت و نیمکت نشین کاهش یابد. مربی جدید که انتخاب شود قطعاً نقاط ضعف را به مدیران اطلاع خواهد داد تا بر اساس نیاز او، پرسپولیس اقدام به جذب بازیکن کند. به نظرم یک تیم ۵۰ تا ۶۰ درصد از راه قهرمانی را در فصل نقل و انتقالات طی می‌کند و به همین منظور سرمربی جدید تیم باید زودتر انتخاب شود.

منبع: مهر

693854