پرسپولیس با جانشین بیرانوند وارد مذاکره شد

گفته می‌شود امیر عابدزاده جدی‌ترین گزینه جانشینی علیرضا بیرانوند در پرسپولیس است.
تصویر پرسپولیس با جانشین بیرانوند وارد مذاکره شد

به گزارش سایت خبری پرسون، شواهد نشان می دهد علیرضا بیرانوند بعد از 6 فصل بازی برای پرسپولیس و کسب 6 جام قهرمانی لیگ برتر به همراه این تیم ، به پایان کارش در پرسپولیس نزدیک شده و علیرضا فصل آینده با پیراهن تیم دیگری در لیگ برتر به میدان خواهد رفت. باشگاه پرسپولیس بعد از فسخ یکطرفه قرارداد بیرانوند و با دستور اعضای هیات مدیره این باشگاه به دنبال پیدا کردن جانشین مناسبی برای گلر شماره یک تیم ملی است و می خواهد یک گلر مطمئن را به خدمت بگیرد.

در همین راستا شنیدیم گزینه اصلی باشگاه پرسپولیس برای جانشینی بیرانوند امیر عابدزاده فرزند احمدرضا عابدزاده است. پیگیری‌های ما نشان می دهد باشگاه پرسپولیس مذاکرات ابتدایی را با امیر انجام داده و قرار است به زودی مذاکرات نهایی هم بین طرفین انجام شود. عابدزاده بعد از حضور در سطح دوم فوتبال اسپانیا دوباره راهی پرتغال شد. دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران پس از نزدیک به دو سال دوری از جمع ملی‌پوشان و بازی در ماریتیموی پرتغال در انتظار تابستانی است که او را به شرایط سابقش در فوتبال بازگرداند.

فرزند احمدرضا عابدزاده در جوانی به عنوان گلر سوم تیم علی دایی در اسکواد پرسپولیس حاضر بود و حالا ممکن است این بار در نقش گلر شماره یک به پرسپولیس برگردد. امیر در زمان سرمربیگری اسکوچیچ در تیم ملی رقیب جدی بیرانوند بود و رقابت خوبی با علیرضا در تیم ملی داشت. خود عابدزاده برای بازگشت به تیم ملی بی میل نیست که به پرسپولیس برگردد و در مرکز توجهات قرار گیرد. با این حال مشخص نیست مدیران پرسپولیس بتوانند او را به خدمت بگیرند یا خیر.

منبع: خبرورزشی

693826