فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.


دوئل یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی در شهرآورد پایتخت می‌تواند یک‌بازی سرنوشت‌ساز برای دو تیم باشد و نتیجه مچ‌اندازی این دو رقیب، به حرکت آن‌ها در مسیر قهرمانی کمک زیادی خواهد کرد.
برنامه «فوتبال برتر» همزمان با نودوهفتمین شهراورد تهران، شنبه ۱۳ آذر ساعت ۱۵ از شبکه سه سیما پخش می شود و محمدرضا احمدی گزارشگر آن است.

معاون ف مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت گفت: حضور تماشگران از ۱۵ آذر در ورزشگاه‌ها با حداکثر ۳۰ درصد از ظرفیت و رعایت نکات بهداشتی بدون مانع است.
تهدید جدی سازمان لیگ در آستانه دربی پایتخت؛

تبلیغات محیطی اجرا نشود، اجازه بازی نخواهیم داد!

مسئولان سازمان لیگ در جلسه هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس اعلام کردند در صورت عدم اجرای تبلیغات محیطی در این مسابقه اجازه برگزاری دربی را نخواهد داد.
سردار آزمون در پاسخ به سوالی مبنی بر وجود شایعات زیادی در مورد آینده و احتمال جدایی اش از زنیت شنیده می‌شود. چه احساسی نسبت به چنین خبرهایی دارد؟ گفت: آرزوی هر فوتبالیستی بازی در لیگ‌های برتر است اما من هرگز نگفتم که نمی‌خواهم این‌جا بمانم.
باشگاه پرسپولیس اعلام کرده یحیی گل محمدی فقط در سازمان لیگ پاسخگوی سوالات خبرنگاران قبل از دربی خواهد بود.
سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: حضور تماشاگران در شهرآورد پرسپولیس و استقلال در روز شنبه منوط به تایید ستادملی کرونا و وزارت بهداشت است.