فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

هافبک پرسپولیس گفت: مهم ترین بازی فصل است نه به خاطر رودررویی با رقیب بلکه به خاطر شرایط جدول که می تواند همه چیز این فصل را رقم بزند.
مدیرعامل اسبق استقلال گفت: مطمئن هستم هر دو عزیز به زودی برای یکدیگر دسته گل می‌فرستند و خیلی زود همه این مسائل فراموش می‌شود و آشتی خواهند کرد.
سرمربی نفت آبادان گفت: در نیمه دوم بازی مالکانه انجام دادیم و به نسبت به فشاری که مقابل پرسپولیس تحمل کردیم، کارمان بسیار سبک‌تر بود. در خیلی از لحظات بازی می‌توانستیم کاملا بر جریان بازی مسلط باشیم.
استقلال در دیدار امشب مقابل صنعت نفت آبادان به پیروزی رسید و به رکورد منحصر به فرد 22 هفته بدون باخت در یک فصل از رقابت‌های لیگ برتر رسید.
مهدی ترابی که یکی از بازیکنان در مرز محرومیت از دربی قرار داشت، بدون کارت جدال با نفت را به پایان رساند تا مانعه ای برای همراهی تیمش مقابل استقلال را نداشته باشد.
نکو نام گفت: ما بازیکن حرفه‌ای و بزرگی گرفته‌ایم ولی هنوز در خیلی از مسائل، تیم، لیگ ما و شرایطمان حرفه ای نیست و امیدوارم با شرایط حرفه ای که در فوتبالمان به وجود می آید.
سرمربی آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد که بتوانند در بازی با ذوب‌آهن خوب عمل کنند.

ITC رافائل سیلوا مدافع میانی و جدید تیم استقلال صادر شد و این بازیکن می‌تواند در بازیهای پیش رو تیمش را همراهی کند.

باشگاه استقلال ضمن ابراز نگرانی شدید خود بابت این گونه‌ رفتارهای غیراخلاقی و با تاکید بر اینکه از طرق قانونی علیه حاشیه‌سازان اقدام کرده است، از کمیته محترم اخلاق فدراسیون فوتبال انتظار دارد که با این ترفندها و شیطنت‌ها برخورد قاطعانه‌ای صورت دهد.
احتمال دارد بازی ملوان مقابل تیم رایکا بابل سیاوش یزدانی و حسین مرادمند دو مدافع سرباز استقلال که به ملوان آمده‌اند در این بازی برای ملوان به میدان بروند.