کریستیانو رونالدو را در آمریکا خواهیم دید!

کریستیانو رونالدو قصد دارد که در جام‌جهانی ۲۰۲۶ نیز حاضر شود و افتخاری دیگر را به کارنامه پربار خود اضافه کند.
تصویر کریستیانو رونالدو را در آمریکا خواهیم دید!

به گزارش سایت خبری پرسون، آیا این آخرین بار بود که هواداران فوتبال کریستیانو رونالدو را با پیراهن پرتغال دیدند؟ حذف پرتغال از مرحله یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ این سوال را برای خیلی‌ها مطرح کرد که آیا رونالدو بعد از این تورنمنت از فوتبال ملی بازنشسته می‌شود یا خیر.

رونالدو در تمام طول تورنمنت به فرم ایده‌آل همیشگی خود نرسید و حتی قبل از خروج تیم موفق به ثبت یک گل هم نشد. اما گفته می‌شود که رونالدو قصد آویزان کردن کفش‌هایش را ندارد و می‌خواهد در جام جهانی ۲۰۲۶ هم بازی کند و جام را به خانه ببرد.

رونالدو در یورو ۲۰۲۴ بی‌روح بود و سهم کمی در امتیاز گرفتن تیمش داشت. پرتغال به لطف هنرنمایی دیوگو کاستا در ضربات پنالتی در بازی مقابل اسلوونی به یک‌چهارم نهایی رسید در حالیکه رونالدو در همان بازی پنالتی از دست داد و تیم را در خطر حذف شدن قرار داد. حتی در دیدار یک‌چهارم نهایی مقابل فرانسه نیز شاهد تقلای او مقابل دروازه بودیم و بازی مجددا به ضربات پنالتی کشیده شد و خروس‌ها پیروز میدان شدند.

اما همانطور که رلوو هم گزارش داده، هنوز دوران پرافتخار رونالدو تمام نشده و او به جام جهانی ۲۰۲۶ چشم دوخته است. در واقع او می‌خواهد تبدیل به اولین بازیکن تاریخ شود که در شش دوره از رقابت‌های جام جهانی حضور یافته و گلزنی می‌کند.

رونالدو پس از یک فصل پربار برای تیم النصر عربستان سعودی وارد یورو ۲۰۲۴ شد و ۵۰ گل در تمام رقابت‌ها به ثمر رساند اما درخشش او در لیگ عربستان نتوانست به پرتغال در یورو کمک کند. پس از پیروزی در یک‌هشتم نهایی مقابل اسلوونی، رونالدو اعلام کرد که این آخرین حضور او در یورو خواهد بود.

اما باید امیدوار باشیم که یک بار دیگر او را قبل از خداحافظی از فوتبال در تورنمنت‌های بزرگ ببینیم و با حضور او و مسی، جام جهانی ۲۰۲۶ تماشایی‌تر شود.

منبع: ورزش سه

705773